Aviseringar
Rensa alla

gillar hon mig?


Ämnesstartare

en tjej skrev att jag betyder obeskrivligt mycket för henne, vad menar hon, gillar hon mig mer än som kompis?


   
Citera
Ämnesstartare

fråga henne, sådana ord kan betyda nästan vad som helst


   
SvaraCitera

fråga henne, förhoppningsvis menar hon det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det känns dumt att fråga


   
SvaraCitera

modbre:

det känns dumt att fråga

Hur ska du annars få veta?


   
SvaraCitera

Hon kanske menar att du betyder obeskrivligt mycket för henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Hon kanske menar att du betyder obeskrivligt mycket för henne.

hur ska det tolkas var min fundering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

fråga henne, sådana ord kan betyda nästan vad som helst

sant, men säger man det till vem somhelst?


   
SvaraCitera
tebär

Det är ju så sjukt individuellt och olika från person till person, beroende på hur öppen eller blyg man är...instämmer med föregående talare att du därmed omöjligt kan veta i nuläget (kanske visar sig i framtiden nämligen) om du inte frågar. kanske känns dumt att göra det, men å andra sidan så om du tvunget måste veta finns det nog inget annat sätt. lycka till[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

modbre:

sant, men säger man det till vem somhelst?

Nej, jag tror inte att du är vem som helst för henne, då hon ju uppenbart skriver att du betyder obeskrivligt mycket för henne.

Varför inte vänta och se efter andra signaler som kan tala om ifall det är andra känslor än vänskap?


   
SvaraCitera

en kompis betyder obeskrivligt mycket för mig. men tror ej jag hyser några kärlekskänslor. inte som jag märkt iaf


   
SvaraCitera

Kan säga det till mina killkompisar. Det kan nog som de andra sa betyda lite vad som helst. Fråga henne så vet du!


   
SvaraCitera

modbre:

sant, men säger man det till vem somhelst?

Antingen tycker hon att du betyder väldigt mycket som vän, vilket nog är det du borde gå efter (vilket det har betytt för mig de ggr jag har hört det).
Eller så tycker hon att du betyder mer för henne än som vän och vill utveckla er relation.
Som sagt, fråga henne och ta reda på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack


   
SvaraCitera

Du betyder mycket för henne


   
SvaraCitera