Aviseringar
Rensa alla

Gillar hon mig???


Ämnesstartare

Jag var på komfirmationsläger och blev kär i en tjej hon är den typen som kramar alla fast inte med mig (så mycket). Hennes kompis frågar mig ofta om jag är tillsammans med henne vet inte vad jag ska svara vill inte förstöra nått. [wink][wink] vi pratar fackiskt mycket vilket kan bli lite svårt. Har berättat (inte meningen) att hon tycker nån är snygg men har påpekat mycket att det inte är samma som att gilla nån. Men när jag kramade en kompis /är typ bög) men endå en vänlig kram så kom hon fram och knuffa undan honom och sa att jag var inte bög/lät as seriös är det ett teken??
Tror att hon tittar på mig ibland men är inte helt säker. Hjälp mig fort!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Vill tillägga hon har tagit några bilder med min mobil utav mig och vill att jag ska ha det som bakgrund vilket jag har.vi smsar ibland med fast hon startar oftast inte en konversation. Och dissade mig på morgonen för att var trött däremot undrar jag om detta är ett bra sätt att stöta lite på??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunde inte bifoga bild på telefon men att först retas lite för att sedan vända det till en komplimang


   
SvaraCitera

Fråga henne om hon vill hitta på något och ta det därifrån, dock låter hon helt vrickad.


   
SvaraCitera

johas97:

men endå en vänlig kram så kom hon fram och knuffa undan honom och sa att jag var inte bög/lät as seriös är det ett teken??

Ett tecken på att hon är omogen kanske [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej vi har gått i samma klass länge och hon är nog den en av dom mäst mogna där

Fasst vissa i min klass är ju fan sjukt barnsliga och omogna så ja vet ej


   
SvaraCitera

åh, 14åringar


   
SvaraCitera