Aviseringar
Rensa alla

Gillar hon mig?


Ted00
Ämnesstartare

Hej! Så jag började snacka/skriva med en tjej i min klass för kanske 3 månader sedan. Efter ett tag började jag gilla henne lite extra och allting flöt på bra.
I min klass (Går i 8:an) har vi då 2 lektioner i veckan som är i halvklass och då brukar läraren bestämma var vi ska sitta just på de lektionerna. Iallafall blev jag placerad bredvid henne. Jag är ganska duktig i skolan och hon med.
Vi brukar ofta sitta armbåge mot armbåge, vilket hon inte verkar ha något emot. 
Det är två kemi lektioner vi har och hon vill väldigt ofta (typ varannan lektion) gå ut i ett grupprum och vara ensamma och jobba. När vi då är där inne pratar vi om allt möjligt och hon blir typ världens mysigaste tjej och ler och skrattar jätte mycket... Hon pratar inte heller jätte mycket med mig utanför lektionerna men hon pratar ofta med mina kompisar (Hela gänget på samma gång utom jag).
Vi skriver väldigt ofta på kik och så och hon verkar tycka jag är rolig då hon skrattar hela tiden genom kik och IRL. Dock är det nästan bara jag som startar konversationerna men igår så skulle jag skriva till henne (Vi hade inte pratat den dagen) och när jag skickade så blev det R (Alltså läst) direkt, precis som om hon satt i chatten eller något...
Testade även ge henne en komplimang och då svarade hon Aww taaack!
Hon gillar även att skriva ord med typ fler bokstäver som tex heeej.
Så vad tror ni? Gillar hon mig som mer än vän, eller är det bara jag som inbillar mig?


   
Citera

Inte om du skriver sådär utan styckindelning o så.


   
SvaraCitera
Ted00
Ämnesstartare

S3ON:
Inte om du skriver sådär utan styckindelning o så.

Nöjd? 


   
SvaraCitera

Ja, hon gillar dig. Jag garanterar det


   
SvaraCitera

Ted00:

Nöjd? 

Nöjd över vadå?


   
SvaraCitera

Ted00: armbåge mot armbåge

slutade läsa här, hon älskar dig mannen


   
SvaraCitera

superpojken:

slutade läsa här, hon älskar dig mannen

have 2 agree on this one 

fråga ut henne ;p


   
SvaraCitera

Hon gillar dig


   
SvaraCitera

Ted00:

Nöjd? 

Nej, behövs radbrytning är.


   
SvaraCitera

såhär

Hej! Så jag började snacka/skriva med en tjej i min klass för kanske 3 månader sedan. Efter ett tag började jag gilla henne lite extra och allting flöt på bra. I min klass (Går i 8:an) har vi då 2 lektioner i veckan som är i halvklass och då brukar läraren bestämma var vi ska sitta just på de lektionerna. Iallafall blev jag placerad bredvid henne. Jag är ganska duktig i skolan och hon med. Vi brukar ofta sitta armbåge mot armbåge, vilket hon inte verkar ha något emot.
 

Det är två kemi lektioner vi har och hon vill väldigt ofta (typ varannan lektion) gå ut i ett grupprum och vara ensamma och jobba. När vi då är där inne pratar vi om allt möjligt och hon blir typ världens mysigaste tjej och ler och skrattar jätte mycket.. Hon pratar inte heller jätte mycket med mig utanför lektionerna men hon pratar ofta med mina kompisar (Hela gänget på samma gång utom jag). Vi skriver väldigt ofta på kik och så och hon verkar tycka jag är rolig då hon skrattar hela tiden genom kik och IRL.

Dock är det nästan bara jag som startar konversationerna men igår så skulle jag skriva till henne (Vi hade inte pratat den dagen) och när jag skickade så blev det R (Alltså läst) direkt, precis som om hon satt i chatten eller något... Testade även ge henne en komplimang och då svarade hon Aww taaack!
Hon gillar även att skriva ord med typ fler bokstäver som tex heeej.
Så vad tror ni? Gillar hon mig som mer än vän, eller är det bara jag som inbillar mig?

ungefär


   
SvaraCitera