Aviseringar
Rensa alla

gillar honom....


Ämnesstartare

nu är det så att jag tycker en kille i min klass är rätt söt och jag gillar att prata med honom också, trivs i hans sällskap helt enkelt:-) (går andra året på gymnasiet så jag är inte tolv just saying...)
är inte direkt "kär" i honom vi har bara känt varandra i några veckor, men är typ attraherad av honom^^

han är en av de få som gillar min profilbild på fb, hur ska jag tolka det? vissa gillar ju bara för att bilden dyker upp i newsfeed eller för att de har tråkigt eller nåt...

annars har det varit killen som tar första steget (eller tjejen då och då^^) i min romantiska historik, mycket kort, men existerar!:-P

hur ska jag göra?:-\


   
Citera
Ämnesstartare

cuzIcan:

hur ska jag göra?:-\

haha. att folk gillar fb bilder tror jag inte du bör tolka på nåt speciellt sätt alls

ta du första steget. nu är inte jag han men är det nåt jag stör mig på är det när tjejer förväntar sig att killar ska ta det

det är mitt tips. ta det eller inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata med honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha. att folk gillar fb bilder tror jag inte du bör tolka på nåt speciellt sätt allsta du första steget. nu är inte jag han men är det nåt jag stör mig på är det när tjejer förväntar sig att killar ska ta detdet är mitt tips. ta det eller inte

nä, men nu kan jag iaf utesluta att han gillade den för att alla andra gjorde de^^
men jag vet bara inte hur:-\ utan att skämma ut mig totalt alltså:-P

jag är en sån som flörtar med alla mest för att det är kul, och dem fattar ju att jag inte flörtar seriöst liksom:-P iaf dem som känner migXD

men förra veckan var jag sådär lite random som jag brukar vara och började sjunga på en beonce kan inte stava hennes namn:-P iaf så gjorde jag det för att matte läraren aldrig kom så sjöng "ohhhh i want you so bad" många killar som hörde mig reagerade med typ ett "oh really, u want me;-)" dem är sådana:-P han reagerade med men på ett annat sätt liksom han var mer"you do?" på ett seriöst sätt och såg jätte söt ut<3 jag skämtade såklrt bort de, men de va nåt där.... fast jag inbildade mig säkert men ändå!=-O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

prata med honom

isola!:-D du lever:-) har inte sett till dig på flera dagar=-O<3<3<3<3

har pratat med honom flera ggr, vi har matte tsm (inget annat ämne) så vi snackar med varandra då:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

nä, men nu kan jag iaf utesluta att han gillade den för att alla andra gjorde de^^
men jag vet bara inte hur:-\ utan att skämma ut mig totalt alltså:-P

haha jag vet inte. är ingen fb människa men sådana grejer verkar oseriöst har jag alltid tyckt.

cuzIcan:

jag är en sån som flörtar med alla mest för att det är kul, och dem fattar ju att jag inte flörtar seriöst liksom:-P iaf dem som känner migXD

haha men flörta seriöst med honom då eller nåt

cuzIcan:

men förra veckan var jag sådär lite random som jag brukar vara och började sjunga på en beonce kan inte stava hennes namn:-P iaf så gjorde jag det för att matte läraren aldrig kom så sjöng "ohhhh i want you so bad" många killar som hörde mig reagerade med typ ett "oh really, u want me;-)" dem är sådana:-P han reagerade med men på ett annat sätt liksom han var mer"you do?" på ett seriöst sätt och såg jätte söt ut<3 jag skämtade såklrt bort de, men de va nåt där.... fast jag inbildade mig säkert men ändå!=-O

hoppas du sjöng fint [smile] deja vu också. typ samma sak hände i vår klass i fredag. haha låter som de reagerade som folk brukar reagera. du kanske inte inbillade dig? prova mer liknande grejer och se hur han reagerar. sen kanske du kan pröva att inte skämta bort det. [smile]

vet inte. svårt att ge tips från fel synvinkel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

hur ska jag göra?:-\

FLAXA MED BRÖNA'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

FLAXA MED BRÖNA'

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

isola!:-D du lever:-) har inte sett till dig på flera dagar=-O<3<3<3<3

nä irlisola har fått mkt att göra [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha jag vet inte. är ingen fb människa men sådana grejer verkar oseriöst har jag alltid tyckt. haha men flörta seriöst med honom då eller nåthoppas du sjöng fint deja vu också. typ samma sak hände i vår klass i fredag. haha låter som de reagerade som folk brukar reagera. du kanske inte inbillade dig? prova mer liknande grejer och se hur han reagerar. sen kanske du kan pröva att inte skämta bort det. vet inte. svårt att ge tips från fel synvinkel

när fb är inte seriöst:-P tyckte det var gulligt av honom att gilla iaf^^ gud det suger jag på.... folk tror alltid att jag är oseriös vilket jag är i nio fall av tio:-P förstår på ett sätt vrf folk dricker för att få en ursäkt lite off topic, men om man är full är de ju bara att börja hångla med människan och sen skylla på alkoholen om det skiter sig[smile] fast skulle ändå aldrig göra det:-P Ksk ska skicka ett meddelande till honom på fb, asså typ bara säga hej inte nån kärleksförklaring:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nä irlisola har fått mkt att göra

aww va tråkigt:-( har saknat dig<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

hur ska jag göra

prata med honom och försök visa att du tycker om honom!
vet ej hur man ska göra för är lite blyg själv[blush] men antar att det är nog det man ska börja med, sen så flyter det väl på om båda gillar varandra, eller så skiter det sig och då går man o pratar inte mer om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

aww va tråkigt:-( har saknat dig<3

Mja, både och! Åhtackdu [love] blir glad [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

prata med honom och försök visa att du tycker om honom! vet ej hur man ska göra för är lite blyg själv men antar att det är nog det man ska börja med, sen så flyter det väl på om båda gillar varandra, eller så skiter det sig och då går man o pratar inte mer om det.

jag är otroligt social är nog lite för social faktiskt [blush] men jag har stora problem med att visa känslor:-(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mja, både och! Åhtackdu blir glad

tråkigt för oss um nördar iaf:-( <3<3<3<3<3


   
SvaraCitera