Aviseringar
Rensa alla

gillar honom....


Ämnesstartare

cuzIcan:

när fb är inte seriöst:-P tyckte det var gulligt av honom att gilla iaf^^ gud det suger jag på.... folk tror alltid att jag är oseriös vilket jag är i nio fall av tio:-P förstår på ett sätt vrf folk dricker för att få en ursäkt lite off topic, men om man är full är de ju bara att börja hångla med människan och sen skylla på alkoholen om det skiter sig fast skulle ändå aldrig göra det:-P Ksk ska skicka ett meddelande till honom på fb, asså typ bara säga hej inte nån kärleksförklaring:-P

precis. haha okej, kanske det var men ta det inte för seriöst iaf

hmm sånt kan ju vara svårt att bortse från. men med tiden kanske han märker om du är seriös eller inte. usch, tycker sånt är lite fegt. bra, dont do that [smile] bättre att du hittar ditt egna sätt och inte gör som alla andra. haha, nej bättre att börja säga hej än att grejsa med kärleksförklaringar. men räcker ju så. säg hej och hitta på nåt, umgås. prova honom och se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

precis. haha okej, kanske det var men ta det inte för seriöst iafhmm sånt kan ju vara svårt att bortse från. men med tiden kanske han märker om du är seriös eller inte. usch, tycker sånt är lite fegt. bra, dont do that bättre att du hittar ditt egna sätt och inte gör som alla andra. haha, nej bättre att börja säga hej än att grejsa med kärleksförklaringar. men räcker ju så. säg hej och hitta på nåt, umgås. prova honom och se

never trust facebook är ett bra motto:-) jo men hinner nog tröttna innan han inser det tror jag.... ja det är de verkligen!
är nog det bästa:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

never trust facebook är ett bra motto:-) jo men hinner nog tröttna innan han inser det tror jag.... ja det är de verkligen!
är nog det bästa:-)

det är det verkligen. värsta med fb men som ändå är bra tycker jag är födelsegrejset. är fusk att man får påminnelser när man egentligen kanske inte ens kommer ihåg nåns födelsedag, sånt stör mig [sad] sorry OT [smile]

haha, njae. inte om han gillar dig väl. kul att vi är överrens [smile] tror det, gör så. blir säkert bra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det är det verkligen. värsta med fb men som ändå är bra tycker jag är födelsegrejset. är fusk att man får påminnelser när man egentligen kanske inte ens kommer ihåg nåns födelsedag, sånt stör mig sorry OT haha, njae. inte om han gillar dig väl. kul att vi är överrens tror det, gör så. blir säkert bra

glömmer födelsedagar även när det står på fb tyvärr:-(
om han är trög ksk jag börjar ogilla honom istället;-) fast skulle nog inte göra de tror jag^^ han är snäll 🙂 men tvivlar på att han är intresserad av mig:-(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

glömmer födelsedagar även när det står på fb tyvärr:-(
om han är trög ksk jag börjar ogilla honom istället;-) fast skulle nog inte göra de tror jag^^ han är snäll 🙂 men tvivlar på att han är intresserad av mig:-(

haha jobbigt, sånt kan bli problematiskt [sad] fast du kom ihåg min sist minns jag [bigsmile] jag glömmer dock sällan födelsedagar, sån fakta fastnar [smile] haha den risken finns men då får du ta initiativet! nää, varför skulle han inte vara det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jag är otroligt social är nog lite för social faktiskt

ja men det är ju bra[blush] då har du ju inte problem med att prata i alla fall. Bara du kanske behöver säga till dig själv nu gäller det. att.visa.mina.känslor...
eller så fråga om han vill träffas kanske ni kan gå ut på en promenad och bara ha det mys! [blush] sen kan du ju fortsätta att prata med honom via matte lektionen, fb och sms. Men sen är det ganska viktigt att det inte blir för mycket, så låt honom va ibland så han hör av sig ibland och visar att han är intresserad av dig annars kan det bli jobbigt. Tro på dig själv! du tycker ju om honom, så det är inte fel att visa det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

ja men det är ju bra då har du ju inte problem med att prata i alla fall. Bara du kanske behöver säga till dig själv nu gäller det. att.visa.mina.känslor...eller så fråga om han vill träffas kanske ni kan gå ut på en promenad och bara ha det mys! sen kan du ju fortsätta att prata med honom via matte lektionen, fb och sms. Men sen är det ganska viktigt att det inte blir för mycket, så låt honom va ibland så han hör av sig ibland och visar att han är intresserad av dig annars kan det bli jobbigt. Tro på dig själv! du tycker ju om honom, så det är inte fel att visa det

nä d har jag inte, men babblar alldeles för mkt:-\ speciellt när jag blir nervös.... skulle va mysigt<3 men får ont i magen av bara tanken på att vara ensam med honom när jag inte vet vad han tycker liksom:-\ med andra killar jag har varit ihop med så vet jag ju att de iaf är kåta 😛 om de gillar mig hinner jag aldrig ta reda på innan jag dumpar dem... visar sig alltid att killen är en player:-( blir awkward om jag visar att jag är gillar honom men att han inte inte har nåt intresse alls:d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla coolt på honom

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha jobbigt, sånt kan bli problematiskt fast du kom ihåg min sist minns jag jag glömmer dock sällan födelsedagar, sån fakta fastnar haha den risken finns men då får du ta initiativet! nää, varför skulle han inte vara det?

gjorde jag?:-D *stolt* duktigt<3 jag glömmer precis allt:-P
why me:-( brukar alltid låta andra göra det annars:-P
varför skulle han va det? är en tråkig rätt vanlig ful tjej som snackar mkt och är väldigt random och weird liksom:-\ attraktivt, hmm nope-.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

kolla coolt på honom

det funkar ju också:-) fram med solglasögonen:-D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

nä d har jag inte, men babblar alldeles för mkt:-\ speciellt när jag blir nervös.... skulle va mysigt<3 men får ont i magen av bara tanken på att vara ensam med honom när jag inte vet vad han tycker liksom:-\ med andra killar jag har varit ihop med så vet jag ju att de iaf är kåta 😛 om de gillar mig hinner jag aldrig ta reda på innan jag dumpar dem... visar sig alltid att killen är en player:-( blir awkward om jag visar att jag är gillar honom men att han inte inte har nåt intresse alls:d

okejokej, det är okej att bli nervös[blush] försök bara vara dig själv lille du, det kommer att ordna sig. Livet är inte svårare än hur man gör det, eller hur?
men ibland fattar inte jag det heller..för det blir för jobbigt för hjärnan att tänka bra, och vet inte ens vad som är bra. för det blaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

gjorde jag?:-D *stolt* duktigt<3 jag glömmer precis allt:-P
why me:-( brukar alltid låta andra göra det annars:-P
varför skulle han va det? är en tråkig rätt vanlig ful tjej som snackar mkt och är väldigt random och weird liksom:-\ attraktivt, hmm nope-.-

haha ja faktiskt, jag tar ofta notis om de som säger grattis utanför fb. är familjen och nära vänner som gör det, och du gjorde det [smile] du får träna upp ditt minne [smile] haha just därför, då kan ju du prova ta det. fel. du är väldigt rolig, inte vanlig och väldigt fin. sen att snacka mycket, vara random och werid är alla bra egenskaper. [smile] det är bättre att än att vara likadan som alla andra och tråkig som många är. du ska tex se min klass. 15 tjejer varav 13 är helt likadana, i allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ja faktiskt, jag tar ofta notis om de som säger grattis utanför fb. är familjen och nära vänner som gör det, och du gjorde det du får träna upp ditt minne haha just därför, då kan ju du prova ta det. fel. du är väldigt rolig, inte vanlig och väldigt fin. sen att snacka mycket, vara random och werid är alla bra egenskaper. det är bättre att än att vara likadan som alla andra och tråkig som många är. du ska tex se min klass. 15 tjejer varav 13 är helt likadana, i allt.

gjorde jag?:-D
naaaw vad du är snäll!<3<3<3<3<3
haha den andra två då?^^ hur är dem?:-D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

okejokej, det är okej att bli nervös försök bara vara dig själv lille du, det kommer att ordna sig. Livet är inte svårare än hur man gör det, eller hur?men ibland fattar inte jag det heller..för det blir för jobbigt för hjärnan att tänka bra, och vet inte ens vad som är bra. för det blaaaaaaa

har stora problem med att inte vara mig själv, hatar att låtsas vara någon jag inte är förutom när jag spelar teater såklart^^men även inom teatern är jag mig själv genom en karaktär:-)
sant, man gör ofta livet upponer;-) klokt sagt måste jag säga<3 vad är bra egentligen? tuff fråga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

gjorde jag?:-D
naaaw vad du är snäll!<3<3<3<3<3
haha den andra två då?^^ hur är dem?:-D

indeed. du skrev ett jättefint mess [smile]. fast det bästa grattiset får jag alltid av min storebror som skickar gammaldags brev som om han levde för 100 år sen eller nåt

haha, varsågod fast jag säger bara sanningen. för det är verkligen jättesant. det lovar jag [smile][love]

haha den enda är en tystlåten pluggis som är väldigt vuxen och mogen och den andra riktigt cool. hon är också en sån som sticker ut, struntar i vad andra tycker och gör och säger exakt vad hon vill.


   
SvaraCitera