Aviseringar
Rensa alla

Gillar inte att supa!


Ta ba en öl eller två och chilla med det


   
SvaraCitera

du kan väl vara med även om du inte dricker


   
SvaraCitera

Sup inte då. Sluta spela martyr. Antingen umgås du med folk som inte heller gillar att supa, alternativt så hänger du med folk som super men låter bli att supa själv.


   
SvaraCitera

Skaffa ett par nya vänner! [wink]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Har inga problem med att hålla mig nykter. Om det stör dig att bara ett fåtal är nyktra i din umgängeskrets så kan du väl leta upp nya, nyktra polare?

Hoppas Fasiken hittar den här tråden. [cute]


   
SvaraCitera

Cornucopia:

Hoppas Fasiken hittar den här tråden.

Av nån anledning gjorde jag det.. vet inte hur!
Det är nå magiskt med dig Cornucopia [cute]

Cornucopia har visat att det går att festa utan ha i sig en massa alkohol! Det var som en blixt från en klar himmel och sedan dess har jag knappt rört flaskan/flaskorna som står i kylen! [cute]

Så även om du inte dricker kan du väl prova gå på festerna!
Går att ha kul utan alkohol och man kan vara minst lika pratsam o galen som ett fyllo, bara att man minns mer ^^


   
SvaraCitera

EasterF00D:

Det jag föredrar är att sitta på en uteservering på en solig dag och bara njuta, eller sticka till stranden att spendera dagen på

Sådär såg min vardag ut hela sommaren. Hjärtligt välkommen till mitt "kompis gäng" kommande säsong. [smile]


   
SvaraCitera

Gör vad du vill, skit i alla andra.


   
SvaraCitera

EasterF00D:

Har blivit kallad tråkig, osocial men jag är inte osocial på något sätt. Ingen vill göra det som jag vill, hålla mig nykter i 48 timmar.

Är du tråkig och osocial när du inte dricker då? Om jag inte känner för att dricka hänger jag med mina vänner ut även om dom ska dricka. Det betyder inte att jag sitter tyst i ett hörn utan pratar på och har det trevligt tillsammans med mina fulla vänner.

Du känner väl dina polare? Då borde du ju kunna vara trevlig och social trots att du inte dricker?


   
SvaraCitera

orka begränsa sig till fredagar [blush]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

eller sitter i ett hörn och smsar kent-citat till randoms

på riktigt..?[bigsmile]

ont sluta whinea, du har kompisar som ej dricker. dessutom är det lite ironiskt att du klagar på att de klagar på att du inte dricker, samtidigt som du klagar på att de dricker...


   
SvaraCitera
time
 time

Tråden flyttad från Forum PLUS/Styrketräning och Frisksport


   
SvaraCitera
time
 time

...och att förtära alkohol har mycket lite eller ingenting med styrketräning och frisksport att göra. [y]


   
SvaraCitera

EasterF00D:

Liksom hur många i Stockholm spenderar en fredag kväll nykter? (ungdomar då alltså)

Tja.


   
SvaraCitera