Aviseringar
Rensa alla

gillar känslan


Ämnesstartare

när man för första gången på jättelänge har gjort alla viktiga saker som man borde göra, så när man får skuldkänslor och känner typ "men uhu detta kan jag ju inte slösa min tid på istället för att göra nåt viktit" så kan man tänka "men oj, jo, jag har ju inget viktigt kvar att göra så jag kan göra vad jag vill" [blush]

mmmh gillar ni också det? och vad ska jag göra nu? funderar på att snöa in mig i något rollspel eller försöka bli social igen. va tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

kan inte minnas när jag upplevt den känslan senast


   
SvaraCitera
mynona

Ja, det är en underbar känsla. Jag har utfört en mängd sådana uppgifter idag, men sex återstår fortfarande innan jag kan känna så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja; de är så jävla bäst, de känslorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

kan inte minnas när jag upplevt den känslan senast

[sad][sad] inte jag heller egentligen men ibland så kommer den, håll ut[smile]

mynona:

Ja, det är en underbar känsla. Jag har utfört en mängd sådana uppgifter idag, men sex återstår fortfarande innan jag kan känna så.

känner du skuldkänslor om du inte har sex?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja; de är så jävla bäst, de känslorna.


   
SvaraCitera
mynona

Nintendos BFF:

känner du skuldkänslor om du inte har sex?

Förstår inte grammatiken i meningen. Hur kan man ha en siffra? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Förstår inte grammatiken i meningen. Hur kan man ha en siffra? [shake]

så du menade att du har 6 st saker kvar som du borde göra? haha trodde du menade sex som i samlag sorri .e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, gjorde det idag, inget kan hålla mig tillbaka förutom mig själv, jä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men oj, jo, jag har ju inget viktigt kvar att göra så jag kan göra vad jag vill"

Har ej upplevt detta sen jag påbörjade mina högskolestudier, typ. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har ej upplevt detta sen jag påbörjade mina högskolestudier, typ. [blush]

oj :c aldrig någon lugn period efter tentor eller ens på sommarloven? 🙁 fast ah iof om man får omtentor eller så får ju själen aldrig ro nä[sad] saknar inte skolan[sad]


   
SvaraCitera
mynona

Nintendos BFF:

så du menade att du har 6 st saker kvar som du borde göra?

Vore inte likt mig att mena något annat. För oskyldig och oskuldsfull för att kunna tänka mig att det kunde missförstås [shake]

Nintendos BFF:

haha trodde du menade sex som i samlag sorri .e

Våra associationer avslöjar oss [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar den känslan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

funderar på att snöa in mig i något rollspel eller försöka bli social igen. va tycker ni?

Förstår precis vad du menar. Underbart.

Låter bra, kör på det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

oj :c aldrig någon lugn period efter tentor eller ens på sommarloven? 🙁 fast ah iof om man får omtentor eller så får ju själen aldrig ro nä saknar inte skolan

Det var överdrivet eheh. Men nä, första sommaren hade jag ju två omtentor att oroa mig inför. Har alltid massa att läsa och ligger konstant efter i kurslitteraturen. Hemtentornas sista inlämningsdag överlappar ofta kursstarten för nästa kurs [sad]

Buuhuhuhuh.


   
SvaraCitera