Aviseringar
Rensa alla

gillar kompisen till killen som gillar mig


Ämnesstartare

asså jag är verkligen i en komplicerad situation, ska försöka förklara så bra jag kan. Okej, det är en kille som gillar mig. Jag har sagt till han att jag bara vill vara vän och det är så det är nu. Men grejen är att jag vill ha hans kompis. Men asså killarna tar ej varandras "tjejer". Men jag har haft en crush på honom sen i oktober, innan jag ens visste vem den här andra killen var. vad ska jag göra? jag kan göra vad som helst för att få honom... snälla behöver erat råd och hjälphur ska jag få denna kille?


   
Citera
Ämnesstartare

snälla, skulld betyda så mycket om ni skrev något 


   
SvaraCitera
Yuchi

Jag vet inte hur mycket du snackat med din crush, men tycker eftersom du berättat för den där andra killen att du inte är intresserad, att du försöker glömma honom och ta kontakt med din crush. Kanske genom fb, snapchat, kik eller något dylikt. Det är nog det bästa du kan göra. Även om han som gillar dig inte tycker om det, så får du göra det. Ibland får man vara lite egoistisk och tänka på sig själv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yuchi:
Jag vet inte hur mycket du snackat med din crush, men tycker eftersom du berättat för den där andra killen att du inte är intresserad, att du försöker glömma honom och ta kontakt med din crush. Kanske genom fb, snapchat, kik eller något dylikt. Det är nog det bästa du kan göra. Även om han som gillar dig inte tycker om det, så får du göra det. Ibland får man vara lite egoistisk och tänka på sig själv 🙂

vi har ju skrivit på snapchat och allt, till o med innan den andra killen kom in i bilden. men asså känner verkligen att det finns något där mellan mig och min "crush", känns som detta är bara början skulle verkligen kunna göra vad som helst för att få han, men han skulle aldrig kunna göra så mot sin bästavän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag måsre verkligen få honom på fall, hur gör jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pls någon svara 


   
SvaraCitera
Yuchi

Att få någon på fall är inte det lättaste. Det kommer inte så fort som kan knäppa med fingrarna. Tycker du ska fortsätta prata med honom, vara lite små flörtig, och allmänt charmig. Prata med honom i skolan, umgås som vänner, träffas efter skolan osv. Börja visa intresse, om han inte insett det ännu. Och han kan inte bara gå efter "kan inte göra så mot min bästavän". Som sagt, man måste vara lite egoistisk ibland och tänka på sitt egna bästa. Gillar han dig verkligen, så skulle han inte tveka. 


   
SvaraCitera
Yuchi

KajsaIvarsson:

vi har ju skrivit på snapchat och allt, till o med innan den andra killen kom in i bilden. men asså känner verkligen att det finns något där mellan mig och min "crush", känns som detta är bara början skulle verkligen kunna göra vad som helst för att få han, men han skulle aldrig kunna göra så mot sin bästavän

Att få någon på fall är inte det lättaste. Det kommer inte så fort som kan knäppa med fingrarna. Tycker du ska fortsätta prata med honom, vara lite små flörtig, och allmänt charmig. Prata med honom i skolan, umgås som vänner, träffas efter skolan osv. Börja visa intresse, om han inte insett det ännu. Och han kan inte bara gå efter "kan inte göra så mot min bästavän". Som sagt, man måste vara lite egoistisk ibland och tänka på sitt egna bästa. Gillar han dig verkligen, så skulle han inte tveka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yuchi:

Att få någon på fall är inte det lättaste. Det kommer inte så fort som kan knäppa med fingrarna. Tycker du ska fortsätta prata med honom, vara lite små flörtig, och allmänt charmig. Prata med honom i skolan, umgås som vänner, träffas efter skolan osv. Börja visa intresse, om han inte insett det ännu. Och han kan inte bara gå efter "kan inte göra så mot min bästavän". Som sagt, man måste vara lite egoistisk ibland och tänka på sitt egna bästa. Gillar han dig verkligen, så skulle han inte tveka.

ja det är sant, ska försöka verkligen


   
SvaraCitera
Yuchi

KajsaIvarsson:

ja det är sant, ska försöka verkligen

Bra hörredu. Det kommer gå bra, lycka till 🙂


   
SvaraCitera