Aviseringar
Rensa alla

Gillar lärare i skolan?


Hon tycker antagligen synd om dig och försöker vara lite moderlig.


   
SvaraCitera
utror
Ämnesstartare

Jag skulle inte förstå varför hon skulle tycka synd om mig...


   
SvaraCitera

utror:

eller har en sticka eller något

Kan du inte plocka ut en sticka själv eller? [tard]


   
SvaraCitera
utror
Ämnesstartare

S3ON:

Kan du inte plocka ut en sticka själv eller? [tard]

Jo, men jag går ju inte med en pincett med mig i skolan, sen så ibland fastnar de ju innanför skinnet så man inte kan ta ut dem... Kan vi hålla oss till ämnet nu?


   
SvaraCitera

utror:

Kan vi hålla oss till ämnet nu?

köttfärssås:

Kom dit med råbånge. "Hur ska jag bli av med denna?". Hehe.

Ah det där låter bra, kör på bara!

[y]

Skriv här hur det gick sedan!


   
SvaraCitera

utror:

Jag skulle inte förstå varför hon skulle tycka synd om mig...

+

utror:

Varje gång jag går till henne om jag kanske till exempel har ont i handen, eller har en sticka

= Du svarade på det själv[y]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

utror:

Nej, men det är inte så trevligt att gå runt med en sticka i fingret, Åtminstånde inte när man hatar det... ^^

Bara att gräva ut den ju O.o Och hur ofta får du stickor egentligen?

Men nä. Låt det bara vara. Hon är säkert gift redan. Dessutom är det hennes jobb att vara trevlig, så var inte för säker på att det bara är till dig.


   
SvaraCitera

oh shit.
en tråd från att gå från tända skolsköterskor till frågan ifall du kan ta ut en sticka ur fingret.[y]


   
SvaraCitera

Kviq:

Bara att gräva ut den ju O.o Och hur ofta får du stickor egentligen?

Har du haft en ordentlig sticka någongång?[crazy] inge lätt grej att få ut med händerna..

I say gå dit och fråga om du får komma in, när hon frågar om du mår dåligt eller något så säger du bara att du inte hade något bättre för dig.
se hur hon reagerar [wink]
jaha, okej... eller KOM (in) KOM (in)


   
SvaraCitera

Stå på dig. Visa vart skåpet ska stå. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

eddie663:

Har du haft en ordentlig sticka någongång?[crazy] inge lätt grej att få ut med händerna..

Ja, och det är som sagt ara att kräva. Inte nödvändigtvis med händerna. Nålar, knivar, rakblad, pincetter, eller vad som helst. Går alltid att hitta något spetsigt eller vasst.


   
SvaraCitera

Kviq:

..Nålar, knivar, rakblad, pincetter, eller vad som helst. Går alltid att hitta något spetsigt eller vas

Så då går du till sjuksyster och får något av dessa, alternativt ber henen ta ut den åt dig.. [confused]


   
SvaraCitera

Är du gay elr? fattar ingenting!? och e du tjej elr kille? haha [crazy]


   
SvaraCitera
kachin

tror hon scannar dig med sin lasersyn o ser alla dina bölder o hemorrojder o så klappar hon dig för hon vill också ha dem


   
SvaraCitera
time
 time

utror:

Jag skulle inte förstå varför hon skulle tycka synd om mig...

Kanske för att du är 15 och verkar tro att livet är som en dåligt skriven sexnovell från mitten av 90-talet. [smile]


   
SvaraCitera