Aviseringar
Rensa alla

Gillar ni tjejer När killen är ego i sängen?


Ämnesstartare

Tycker det är kul att man får så blandade reaktioner, majoriteten är dock negativa killar, förvånad att ingen förutom tjejerna här har märkt av hur förvånands värt OK det är att bara använda tjejen för sin egen njutning, komma relativt snabbt och inte bry sig så mycket om henne.

Trodde liksom sexet skulle vara för viktigt, fast det kanske är upphetsande att bli "utnyttjad" ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det beror på [smile]

Mer specifikt, vad gillar och vad ogillar du?

För mig är det givetvis skitbra att kunna göra saker som för mig är bekväma och praktiska, när tjejen också gillar det.

Är inte alltid man pallar pumpa på som en stål-arnold, ibland behöver man en quicky etc.

Sen kan det också va sjukt upphetsande att bara "använda" tjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Sen kan det också va sjukt upphetsande att bara "använda" tjejen.

så jävla sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollgan:

jag gillar din bild ibland

Thats mah boi! ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Kan du specifiera?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ennie
I dag 15:13

ja

För att du vill pleasa killen eller? Jag menar, du kan ju inte få ut mycket av det annars själv om killen bara tänker på sig själv, inte bryr sig om dig, etc etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Mer specifikt, vad gillar och vad ogillar du?

Jag har verkligen inget emot egoistiska killar eftersom jag definierar mig som undergiven, men jag kräver ju min del av njutning sen [no-no]
(sen så är det ju egentligen den undergivna som har all makt). Sen så spelar det ingen större roll om det bara är killen som kommer, enligt mig så definieras inte ett bra sex av att bägge får orgasm, det finns viktigare saker.

Men ja, det var ju inte riktigt det tråden handlade om kanske.

Greger_EFG:

Är inte alltid man pallar pumpa på som en stål-arnold, ibland behöver man en quicky etc.

Tjejer kan förvisso uppskatta snabbisar, det gäller ju att variera. Ibland är ju en snabbis mer uppskattat än ett långt knull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag har verkligen inget emot egoistiska killar eftersom jag definierar mig som undergiven, men jag kräver ju min del av njutning sen [no-no]

Precis, men oftast är det rätta sättet att tillfredställa en tjej lite mer "snirkligt" än att bara sätta all fokus på henne, och då inte bara i sängen.

Ibland måste man justifiera att tjejen träffar en, typ: jag är en bra man, jag tar vad jag vill ha.

Då blir ju tjejen trygg i det för att man själv är det.

Jag va väldigt ofta fokuserad på att tjejen skulle njuta, men jag har märkt att det är en fin balans.

Även fast tjejen såklart gillar när man slickat henne röd och hon pulserar av njutning, så vill hon nog nån gång ibland vara ens "slyna" och bli face-fuckad med "våld".

Nintendo:

(sen så är det ju egentligen den undergivna som har all makt).

Hmm?

Vad jag känner är väl att tjejen finner upphetsning/trygghet i att killen inte bryr sig så mycket om henne, då har hon ju fått en bra "catch" en kille som vågar ta för sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är rätt allmänt känt att tjejer gillar såna killar[smile] Vilket är bra för mej[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Tjej och Gillar EJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Hmm?

Det är ju den undergivna som sätter gränserna och som kan avsluta det hela, alltså har den makten. (Det förutsätter ju att man kör med stoppord, men det är ju väldigt oseriöst att inte köra med stoppord, så det tar jag som givet)

Greger_EFG:

Även fast tjejen såklart gillar när man slickat henne röd och hon pulserar av njutning, så vill hon nog nån gång ibland vara ens "slyna" och bli face-fuckad med "våld".

ptja, jag tror inte att alla tjejer skulle uppskatta det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Jag har märkt att KKnas tendens att vara intresserade och komma tillbaka oftare inte ökar särskilt mycket när jag tänker på deras njutning.

Du kanske är fett dålig på att ge njutning bara? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enkaka:

För att du vill pleasa killen eller? Jag menar, du kan ju inte få ut mycket av det annars själv om killen bara tänker på sig själv, inte bryr sig om dig, etc etc

ja


   
SvaraCitera