Aviseringar
Rensa alla

Gillar svenska tjejer oroade män?


time
 time
Ämnesstartare

Jo, nu är det ju så att jag hänger en del på Flashback och där är det ju mycket prat om att man inte vågar gå ut för att man är svart och att man är orolig.

Är det så? En kompis till mig (han bor i Småland) sa att oroade män har svårt att få jobb, svårt att gå på gym, svårt att få tjejer. Är det så att främlingsfientlighetsfientligheten ökar i Sverige? Varför är det så?

Det känns som att 8,3% av Flashback och UM tror att man inte får tjejer bara för att man är oroad... Så säger min kompis i alla fall. Han har en dator till salu också men jag vet inte om det är bra pris på den.


   
Citera

Har jag sagt att jag älskar dig idag?


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Budolicious:

Har jag sagt att jag älskar dig idag?

Inte än, är det på inkommande?!


   
SvaraCitera

Nej, men oroade män gillar svenska tjejer. Så det går bra ändå.

Främlingsfientligheten ökar för att alla är oroade, vi måste sluta med det.

Kan du fråga om priset på datorn?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Inte än, är det på inkommande?!

Jag älskar dig idag (med)!


   
SvaraCitera
höna

haha bästa tråden på 1 tag


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Byråkratjäveln:

Oroad för vad?

Ja alltså oroad för att inte våga gå ut och så. Det är svårt att gymma om man är orolig, man får inte ro. Jag oroar mig bland annat för elektronikpriser och pigmentförändringar. Men det är liksom alla sexisters fel att jag inte får tjejer, jag sitter ju hemma och väntar men de kommer inte.


   
SvaraCitera

Hahahaha åh [love]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Tula:

Kan du fråga om priset på datorn?

Han sa att den inte var stulen och han hade fått den från en kontakt på Flashback, han hänger mycket där. Men jag måste vänta på CSN och så, jag ska flytta snart. Något pris har jag inte fått så det är därför jag inte vet om det är bra eller inte.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag älskar dig idag (med)!

Men om du älskar mig varför är du inte i min lägenhet då? Känner att jag har suttit och väntat på att folk ska komma och vilja hooka up med mig men det kommer ingen.

Kan det vara för att jag inte har en bra dator? :/


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Kan det vara för att jag inte har en bra dator? :/

Eller så är du oroad


   
SvaraCitera

Tja, du gillade ju harre så.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

ankzor:

Eller så är du oroad

Ja men man blir ju mörkrädd när alla är så oroade över att gå ut och så på grund av att man är svart. Det känns som att logiken ökar i Sverige, till exempel min kompis blev mobbad av alla i lågstadiet för han fick en knuff av en kille en gång.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mawns:

Tja, du gillade ju harre så.

Men han var ju bara orolig för att jag skulle säga "snopp" högt. Det räknas väl inte?


   
SvaraCitera