Aviseringar
Rensa alla

Gillar svenska tjejer oroade män?


Jag är ju kritvit, tror nog att svarta män gör mig lite orolig. Är jag rasist?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Men han var ju bara orolig för att jag skulle säga "snopp" högt. Det räknas väl inte?

Han är ju fan nojjigare än mumin 24/7


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Mawns:

Han är ju fan nojjigare än mumin 24/7

Väntar med spänning på att hans nuvarande ska se den här tråden. [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hallå är det någon hemma


   
SvaraCitera

Nej, det gör de ej


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

Nej, det gör de ej

Var kommer den här främlingsfientlighetsfientligheten ifrån? Är det på grund av Breivik?


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

förstod jag rätt? tråden handlar om rädda svarta män som kränger datorer t dig, för billiga priser på flashback? och nån brud du dejtar har köpt en....

är trött.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Maxwinner:

tråden handlar om rädda svarta män som kränger datorer t dig, för billiga priser på flashback?

Ja och nu undrar jag alltså varför logiken och sexismen ökar i Sverige hela tiden... Man hör om det hela tiden på Aftonbladet.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Är det på grund av Breivik?

Det är pga alla breiviks som finns där ute[no-no]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Burrito:

Det är pga alla breiviks som finns där ute

Men alltså min kompis säger att det finns jättemånga som är oroade för Breiviks i Sverige nu, att de kommer ta över samhället snart. Hur ska jag göra? Jag kommer inte kunna ha ett studentliv för det är så många som är oroliga runtom mig.


   
SvaraCitera

det har jag alltid sagt


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Men alltså min kompis säger att det finns jättemånga som är oroade för Breiviks i Sverige nu, att de kommer ta över samhället snart. Hur ska jag göra? Jag kommer inte kunna ha ett studentliv för det är så många som är oroliga runtom mig.

Se till att inte träna på gym, inte umgås med folk, inte studera (speciellt inte i en småstad) osv eftersom du kan stöta på nazister. Alla i sverige är nazister[no-no]

Fortsätt hänga på flashback så blir allt bra.[y]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Burrito:

Alla i sverige är nazister

Men jag oroar ju mig för de som oroar sig för nazister!!!


   
SvaraCitera

"alltså jag vill att vi ska ha allsång, det är melodin studentsången går i vet ni"

[blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Men jag oroar ju mig för de som oroar sig för nazister!!!

oj jag visst läste fel[crazy]


   
SvaraCitera