Aviseringar
Rensa alla

gillar unga tjejer mycke äldre killar


Bajwa:

lol, lätt för dig att säga du är inte kille [crazy]

Eh va?


   
SvaraCitera

sötkille:

om tjejer gillar mycke äldre killar tex 10 år äldre

sötkille:

skulle tjejer kunna träffa killar somär 20 år äldre [wink]

Det är individuellt.
[zzz]


   
SvaraCitera

Tror inte det, jag är 47 och jättemogen, får inga unga tjejer för det[sad]


   
SvaraCitera

Är 23, flesta tjejer som är yngre ser en som gubbe och de i min ålder (räknar typ 20-23 då) ser en inte alls.
Generellt sett dock så tror jag att killar har lättare att imponera på yngre tjejer då de inte har så mkt erfarenhet och argumentet om mognad spelar väl in där någonstans med.
Plus att när man är 14 bast är det rätt svårt att tävla om en 14 årig tjej mot en kille på 18 med egen bil och lägenhet...


   
SvaraCitera

isola:

Eh va?

Jag är ett geni [smile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

a

enhimmelskdrog:

a

RadioAktivMakaron:

ja

jojjnes:

a

jojjnes:

a

Hänskapt:

jo

Hänskapt:

jo

JoElite:

a

JoElite:

a

ladysmurf:

dras till äldre killar

isola:

a

isola:

a

nilwed:

ja

Bajwa:

Ja


   
SvaraCitera

Miceparade:

Du

Bajwa:

är

Complicated:

i din egen ålder


   
SvaraCitera

tyvärr verkar jag komma bra överens med dom som är 10 år äldre.. är något jag försöker jobba bort eftersom det är väldigt opraktiskt. Skulle hellre vilja hitta en kille som är på samma plats i livet, som inte snart ska skaffa barn och så vidare [shake]


   
SvaraCitera

asså nej


   
SvaraCitera

Svär att jag skulle kunna få ett par 14åringar om jag gled in på högstadieskolan med min bil å ett par 4,5 cider [wink]


   
SvaraCitera

Gröna Vesslan:

Svär att jag skulle kunna få ett par 14åringar om jag gled in på högstadieskolan med min bil å ett par 4,5 cider

vad fan ska du med 14 åringar till? de är ju inte ens byxmyndiga [mad]


   
SvaraCitera

Magnifying glass:

vad fan ska du med 14 åringar till? de är ju inte ens byxmyndiga [mad]

Jag skojade [tard] [party]

Skulle nog inte ragga upp någon under 17 i alla fall [rolleyes]


   
SvaraCitera

Gröna Vesslan:

ag skojade

Skulle nog inte ragga upp någon under 17 i alla fall

ahaa.. *lättad* [cool]


   
SvaraCitera

Är 48 år och har träffat en underbar tjej som är 27 , ska lämna min fru för denna helt underbara tjej , fast hon är så mycket yngre så har vi väldigt mycket gemensamt och gillar samma saker ! Kanontjej alltså ![smile][bigsmile][wink]


   
SvaraCitera

Tjejer är sällan ute efter herrar med löständer, håravfall eller stora, runda magar. Det har nog snarare att göra med viktigare saker såsom samtal som leder framåt, ett sexigt lugn och en ekonomisk trygghet. ETC.

isola:

Ta och väx upp och hitta TJEJER i din egen ålder istället för att ragga på småTJEJER.


   
SvaraCitera