Aviseringar
Rensa alla

Gissa åldern


Ämnesstartare

Jr. HBT:

S3ON's bästa inlägg någonsin

Okaaay [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

varför heter bilden 18ar? Känns lite som 18 år.......

Sherre:

Jag berättar senare 😉

Finns det inte en sällsynt sjukdom som gör att man åldras väldigt fort? Är det kanske det denna tråd handlar om?

[love]


   
SvaraCitera
Exner

Storchen84:

Finns det inte en sällsynt sjukdom som gör att man åldras väldigt fort? Är det kanske det denna tråd handlar om?

Ja, tråden handlar om progeri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Hur gammal tror ni att denne kille/man var vid fototillfället?

[love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

g

var det en överraskningsbild eller frågade du innan?
tänk att folk har hängt här sedan de var så pluttiga. TS. hur gammal är du nu??

Exner:

Ja, tråden handlar om progeri.

[bigsmile]

aristoteles:

No shit, vem som helst som inte är helt djävla efterbliven hade kunnat räkna ut det eftersom det är du som är trådskaparen.

äh du är bara avis


   
SvaraCitera

isola:

var det en överraskningsbild eller frågade du innan?

Det var inte jag som tog bilden. Jag närvarade inte ens under UM-träffen som den togs på. Rätt styggt av mig att lägga upp bilden här, men det tycker jag att Sheriffen är mot invandrare också, så lite rätt åt honom är det. Faktiskt.

isola:

tänk att folk har hängt här sedan de var så pluttiga.

Bilden är från 2009. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Bilden är från 2009. [blush]

Vet ej när han är född så det säger mig ej så mkt

Proteus:

en det tycker jag att Sheriffen är mot invandrare också, så lite rätt åt honom är det. Faktiskt.

Fast personen är nog inte 18 år [sad]
Men ja, fattar vad du menar. Även om jag inte närvarade när han var aktiv här. Tror jag. Fast 09 fanns jag ju här.. men kanske inte så aktivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Hur gammal tror ni att denne kille/man var vid fototillfället?

min spontana gissning skulle varit 14 men råkar veta att han inte riktigt var så ung. kapad tråd [love]


   
SvaraCitera

isola:

Vet ej när han är född så det säger mig ej så mkt

Har inte hjärta att skriva det nu. Inte efter din kommentar. [sad]

isola:

Fast personen är nog inte 18 år [sad]

Syftade på den smutskastning som Sheriffen har bedrivit sedan 2006, någonting. Majoriteten av hans trådar går som bekant ut på att framställa invandrare som antíngen lögnaktiga parasiter (som i detta fall), våldtäktsmän eller mördare.

isola:

Men ja, fattar vad du menar. Även om jag inte närvarade när han var aktiv här. Tror jag. Fast 09 fanns jag ju här.. men kanske inte så aktivt.

Det var långt efter hans storhetstid! Han var för övrigt moderator här förut. I över ett år, om jag minns rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

ar inte hjärta att skriva det nu. Inte efter din kommentar. [sad]

Om pluttig? Man ska se ung ut ju! 🙁 Jag ser ut som en gammal tant, det kan han trösta sig med.

Proteus:

Det var långt efter hans storhetstid! Han var för övrigt moderator här förut. I över ett år, om jag minns rätt.

Du har koll på allt!

Proteus:

Majoriteten av hans trådar går som bekant ut på att framställa invandrare som antíngen lögnaktiga parasiter (som i detta fall), våldtäktsmän eller mördare.

Undrar varför. Min barndomskompis storasyster blev våldtagen av några invandrarkillar (min kompis läste hennes dagbok och såg det där)och blev därefter medlem i diverse invandrarfientliga organisationer och tillsammans med en nazist, vilket var helt förståeligt i hennes fall.


   
SvaraCitera

isola:

Om pluttig? Man ska se ung ut ju! 🙁

Ja, fast kanske inte ung. [sad]

isola:

Undrar varför. Min barndomskompis storasyster blev våldtagen av några invandrarkillar (min kompis läste hennes dagbok och såg det där)och blev därefter medlem i diverse invandrarfientliga organisationer och tillsammans med en nazist, vilket var helt förståeligt i hennes fall.

Då är det förståeligt. Tvivlar på att Sheriffen har varit med om något jämförbart, fast man vet ju aldrig. Han har väl sina anledningar, han med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

äh du är bara avis

Med tanke på hur het sherris är, kan man vara nåt annat?[wink]


   
SvaraCitera

aristoteles:

No shit, vem som helst som inte är helt djävla efterbliven hade kunnat räkna ut det eftersom det är du som är trådskaparen.

[bigsmile]

Proteus:

Hur gammal tror ni att denne kille/man var vid fototillfället?

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

[] 12-15

vad är svaret?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

19-20 va


   
SvaraCitera