Aviseringar
Rensa alla

Gissa min ålder!


Ämnesstartare

ISTHATSO:

Själva grejen är ju att ni ska gissa utan att veta. Jag har bara varit registrerad i nån vecka.

Dåså:

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag bryr mig inte (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla är så jävla trevliga här. Helt otroligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen aning vem du är [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Alla är så jävla trevliga här. Helt otroligt.

haha vad hade du tänkt dig? Detta är en sida där man berättar om sina problem...typ 90 % av alla här är retarderade mobboffer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du inte hunnit märka hur bitter alla blir utav att hänga på det här forumet? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Winsome:

haha vad hade du tänkt dig? Detta är en sida där man berättar om sina problem...typ 90 % av alla här är retarderade mobboffer.

Oavsett de är retarderade mobboffer måste de väl kunna vara trevligare än såhär. Hur fan orkar man gå in i tråden och skriva "Jag bryr mig inte", istället för att bara trycka på en knappjävel?


   
SvaraCitera

ISTHATSO:

Hur fan orkar man gå in i tråden och skriva "Jag bryr mig inte", istället för att bara trycka på en knappjävel?

För att det är mycket lättare att vara ärlig än att anstränga sig för att intressera sig för något som man inte alls bryr sig om. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Oavsett de är retarderade mobboffer måste de väl kunna vara trevligare än såhär. Hur fan orkar man gå in i tråden och skriva "Jag bryr mig inte", istället för att bara trycka på en knappjävel?

för att retarderade mobboffer ofta samlas i grupp på fritiden, vilket betyder att de gärna försöker förbättra (skapa?) sin häftighetsstatus på forum som det här...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Givetvis. Jag förväntar mig inte att du ska bry dig, bara att du ska gissa hur gammal jag är och trycka på en knapp.

Varför skulle jag vilja göra det? Det finns ingenting som motiverar de som inte bryr sig.

ISTHATSO:

Så otrevlig man vara.

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

23

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

För att det är mycket lättare att vara ärlig än att anstränga sig för att intressera sig för något som man inte alls bryr sig om. [smile]

Mm.

Nästa gång, skriv inte alls. Jag är än mindre intresserad av dina smått otrevliga, totalt meningslösa kommentarer än vad du är av att gissa min ålder. Tro det eller ej.

Skriv ett jävla emoinlägg i din blogg istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Skriv ett jävla emoinlägg i din blogg istället.

Du måste seriöst ta illa upp på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

14

kanske 15, baserat på denna tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

17-18


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Du måste seriöst ta illa upp på riktigt.

Nä, jag bara förstår inte varför man måste vara dryg utan anledning. [smile]


   
SvaraCitera