Aviseringar
Rensa alla

Gissa partiet/politikern


Ämnesstartare

tänkte skriva ner ett fint citat av en politiker jag tror är relativt känd inom det parti han/hon är aktiv inom.

Ni kan sedan gissa vilket parti det gäller, om ni gissar rätt får ni: äran
om ni gissar fel så får ni: skämmas över att ni är dåliga el nått.

men tror ej ngn kmr gissa fel

här kmr citatet iaf:

"Jag som svensk kan inte ens i min hjärna få för mig att våldföra mig på en kvinna. Det ligger inte i mina gener. Vi var inte guds bästa barn här i Stockholm när vi växte upp på femtiotalet. Det ska gudarna veta. Men slog kvinnor gjorde vi aldrig. Och våldtäkter var inte att tänka på."

EDIT: Tar mig friheten att livsförlänga denna lek genom att härmed besluta att tråden fortsätter med att vem som helst får posta genialiska citat från vilket parti som helst, och om ni även lyckas gissa vilken politiker det är får ni givetvis bonuspoäng! Notera dock att endast partiers/politikers citat får postas. // Djeydjey


   
Citera

Kalle anka-partiet! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men tror ej ngn kmr gissa fel

Ååååh är det Gudrun Schyman?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här får ni 1 till av annan partimedlem:

"Invandrare har en annan kvinnosyn. Det är ju uppenbart. De tycker att lättklädda tjejer är dåliga människor som borde åka på stryk. Risken är att svenska barn i förorten tar över dessa värderingar och på sikt kan det leda till att svenskarna försämras."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Kalle anka-partiet!

aristoteles:

Ååååh är det Gudrun Schyman?

Blivande_japan:

om ni gissar fel så får ni: skämmas över att ni är dåliga

[no-no]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Det ligger inte i mina gener.

Btw, undra vad som händer ifall vi inplanterar "våldtäcktsgenen" i typ en elefant eller nåt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Btw, undra vad som händer ifall vi inplanterar "våldtäcktsgenen" i typ en elefant eller nåt

[chocked] läskigt!!!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

"Invandrare har en annan kvinnosyn. Det är ju uppenbart. De tycker att lättklädda tjejer är dåliga människor som borde åka på stryk. Risken är att svenska barn i förorten tar över dessa värderingar och på sikt kan det leda till att svenskarna försämras.

Nä det måste vara Lars Ohly[blush]


   
SvaraCitera

Kristdemokraterna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nä det måste vara Lars Ohly

[wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[chocked] läskigt!!!

Den perfekta biologiska krigsföringen, vi inplanterar våldtäcktsgenen i folk som sedan förökar sig i det oändliga[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Kristdemokraterna?

eftersom människan nämner gudar hit och dit skulle man nästan kunna tro detta, men nej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Den perfekta biologiska krigsföringen, vi inplanterar våldtäcktsgenen i folk som sedan förökar sig i det oändliga

vore väl bättre att inplantera 1 kaningen isf??[confused]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vore väl bättre att inplantera 1 kaningen isf??[confused]

Nej, vi måste ta VÅLDTÄCKTSGENEN, bara för att den inte är fiktionell[blush]


   
SvaraCitera

Vi har redan en tråd om retardemokraterna


   
SvaraCitera