Aviseringar
Rensa alla

Gissa partiet/politikern


Stringburka:

Vi har redan en tråd om retardemokraterna

Efter intygande från Issen låser jag nu upp tråden igen. För det första kan man inte gissa vilket parti i en SD-tråd. För det andra fanns det inget diskussionsunderlag, och därför passar inlägget inte in någon annanstans än i en egen tråd i just Forum X. För det tredje spelar det ingen roll hur retarderade Stringburka tycker att SD är, en moderator skall alltid grunda sina beslut opartiskt.

Dock flyttar jag tråden till Forumlekar.


   
SvaraCitera

ne det kan inte vara jimmie! han är för smart o intelligent för att säga sånt[blush]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera

- ''Det skulle kunna bli en majoritet isbjörnar också, rent hypotetiskt. Det kan man inte veta''

- ''Sunt förnuft säger att det ökar i takt med att minoriteten blir större. ''

- ''Det kan du förvisso ha rätt i, det har jag inte ens brytt mig om att kolla upp. ''

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och tråden är: upplåst!![cool]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

- ''Det skulle kunna bli en majoritet isbjörnar också, rent hypotetiskt. Det kan man inte veta''

- ''Sunt förnuft säger att det ökar i takt med att minoriteten blir större. ''

- ''Det kan du förvisso ha rätt i, det har jag inte ens brytt mig om att kolla upp. ''

Djeydjey:

"Det finns nästan ingen information att tillgå, men i rimlighetens namn kan man anta att det stämmer." - Jimmie Åkesson, SD

...är min gissning [cute] Min tur:

1. "Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."

2. "Det är nog lika bra att dottern får veta vilken typ hon har till far. Man måste tänka på att inte skydda fel faktor. Om det är en dotter som blivit utsatt för övergrepp av sin far kanske brevet ger henne mod att berätta."

3. "Många ha senaste veckan försökt ge svaren på varför det gick som det gick i EP-valet. Tänker inte bidra med någon lång utläggning på vad jag tror. Däremot så finns en tanke och en reflektion kopplat till Piratpartiets framgång med många unga män som lagt sin röst på dom för att värna den personliga integriteten. Tänker på statistiken som kom härom dagen som visar att det är ofattbart många unga kvinnor som våldtas av unga män som de känner lite grann eller lite mer.

Och jag får inte ihop det – tycker unga män att integritet är viktig eller tycker de inte det???"

4. "Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

Min tur:

Djeydjey:

brevet

får mig att gissa på moderaterna


   
SvaraCitera

Djeydjey:

Min tur:1.

det var en socialdemokrat[party]

min tur:

"Det verkar som att folk uppfattar våra vallöften som löften. Det är ett problem för oss."

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

"Det verkar som att folk uppfattar våra vallöften som löften. Det är ett problem för oss."

vem som än sagt detta citat gillar jag det litet[bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vem som än sagt detta citat gillar jag det litet[bigsmile]

[wink][blush]


   
SvaraCitera

Ber om ursäkt för felmodereringen [blsuh], missförstod tråden till att den bara handlade om SD.

Djeydjey:

1. "Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."

Mona Sahlin

Djeydjey:

2. "Det är nog lika bra att dottern får veta vilken typ hon har till far. Man måste tänka på att inte skydda fel faktor. Om det är en dotter som blivit utsatt för övergrepp av sin far kanske brevet ger henne mod att berätta."

Beatrice Ask

Djeydjey:

3. "Många ha senaste veckan försökt ge svaren på varför det gick som det gick i EP-valet. Tänker inte bidra med någon lång utläggning på vad jag tror.

Nån centerkärring vill jag minnas, eller möjligen folkpartist.

Djeydjey:

4. "Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet."

Mona Sahlin

farbror gugge:

"Det verkar som att folk uppfattar våra vallöften som löften. Det är ett problem för oss."

Sossarna

-------

"Jag tycker om kvotering till tillexempelvis politiska uppdrag, i vårat parti har vi sådana regler när det gäller kvinnor och politiska uppdrag. På arbetsmarknaden är det svårare eftersom det krävs viss kompetens för ett visst jobb."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

"Jag tycker om kvotering till tillexempelvis politiska uppdrag, i vårat parti har vi sådana regler när det gäller kvinnor och politiska uppdrag.

känns som sossarna


   
SvaraCitera

Så, nu har jag varit ond och fascistisk genom att ändra rubriken också, eftersom det blir mycket roligare om man gissar vilken politiker också. Ingen tar ju ändå klotterforumet på allvar, så...bwahahahaaa [badgrin]

Stringburka:

centerkärring

[y] Annika Qarlsson, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

Så, nu har jag varit ond och fascistisk genom att ändra rubriken också, eftersom det blir mycket roligare om man gissar vilken politiker också. Ingen tar ju ändå klotterforumet på allvar, så...bwahahahaa

faen varu håller på och kapar min tråd[mad]

skulle iaf vilja be dig att flytta din "edit" till slutet av första inlägget, ist för att kapa mitt inlägg mitt i...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

.

Blivande_japan:

skulle iaf vilja be dig att flytta din "edit" till slutet av första inlägget, ist för att kapa mitt inlägg mitt i...


   
SvaraCitera