Aviseringar
Rensa alla

Giv mig styrka !


Ämnesstartare

Bl0cket:

Om de ytliga kompisarna ska hitta på något, fråga om du får hänga med! Eller ta ett eget initiativ. Laget kanske kan hitta på något på fritiden en kväll?

uuh det skulle bli obehagligt, tuffingarna i laget vill inte vara med en sån som jag, tro mig. jag skulle väl få förja med, men jag skulle som bäst bli utfrys och ignorerad. mobbing kallas det

Bl0cket:

Övning, övning och åter övning.

ja absolut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namnlös:

Det är lika dant för mig typ.Och det suger verkligen.Fast jag idrottar inte på fritiden, men resten är lika dant typ.

stackarsfilur:

*Räcker upp handen*

Trist att höra, verkligen. Vad gör ni för att fördriva tiden?

Wanking BC:

Ja, men jag är nöjd [smile]

Det var jag också en lång tid,

ExtoicWorm:

Jag har aldrig kännt att jag behöver ha ett förhållande, har inget behov av det. får för mycket kärlek i hemmet (usch), men har många tjej kompisar och har inga tankar att påbörja ett förhållande,

Jag kanske inte heller behöver ett förhållande för att må bra, men grejen är den att jag inte har möjligheten att få ett då jag inte känner en enda tjej, mer än att va kan varandras namn ungefär. kärlek i hemmet.. nääe det har jag väl inte heller, mer än att jag få bo här.


   
SvaraCitera

coffeee:

Trist att höra, verkligen. Vad gör ni för att fördriva tiden?

Ja du.... sover, deppar och sitter vid datorn och surfar på meningslösa sidor dagarna i ända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

lyttade till en riktig stad 40 mil bort haha

själv bor jag i stockholm [shake] kul att det gick bra för dig då iaf[wink]

Blivande_japan:

är dock inte direkt ute varje helg nu heller, men har liksom folk att gå ut med när jag känner för det och har rätt många att umgås på fritiden med, särskilt då jag bor på elevhem.

Bara att ha den grejen att någon kanske ringer dig en fredagskväll, och frågar vad som händer, om du vill hänga på,saknar jag som fan[cry] elevhem vadå som internatskola då eller?

enhimmelskdrog:

så var det för mig med ett tag. sen dög jag!!

kul för dig :S


   
SvaraCitera

coffeee:

kul för dig :S

menar att det finns hopp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

menar att det finns hopp!

ah okej. med :S mena jag att det är sjukt hur människor delar in varandra i kategorier :S


   
SvaraCitera

coffeee:

ah okej. med :S mena jag att det är sjukt hur människor delar in varandra i kategorier :S

aha ok! ja det är sick cruel world


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha ok! ja det är sick cruel world

därför kan man lika gärna ta självmord[y]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

typ samma här, fast mitt är iofs mer eller mindre självvalt


   
SvaraCitera

coffeee:

därför kan man lika gärna ta självmord[y]

öh nej [shake]


   
SvaraCitera

Ge mig kraft att försvara mitt land , jag har en väg att gå, jag ser yxan i krigarens hand. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

öh nej [shake]

kanske inte just därför, men för att livet är meningslöst, det finns ingen mening. när man verkligen verkligen i hjärtat insett och tror på detta, så blir det svårt att leva. för meningslösheten betyder att inga mål betyder något. man har inget att stäva efter. inga mål- ingen ide att leva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Ja du.... sover, deppar och sitter vid datorn och surfar på meningslösa sidor dagarna i ända.

ah, tror jag känner igen mig 🙁


   
SvaraCitera

coffeee:

Sitter någon sitter i samma sits som jag?!

Det du bör göra är: ta med dig två kompisar på den mest ohämmad eresan till Kristiania, Danmark. Se till att göra en lista med en absurd agenda. Var noga med att innan du åker hem igen så måste ni ha bockat av alla saker. Hur efterbliven handlingen än må vara.

Det motverkade min tristess i alla fall.


   
SvaraCitera

coffeee:

kanske inte just därför, men för att livet är meningslöst, det finns ingen mening. när man verkligen verkligen i hjärtat insett och tror på detta, så blir det svårt att leva. för meningslösheten betyder att inga mål betyder något. man har inget att stäva efter. inga mål- ingen ide att leva

men man har kul på vägen mot ingenting!


   
SvaraCitera