Forumet - Gjorde jag fel??

Gjorde jag fel??

237 0 44
I början av sommaren träffade jag en underbar pojke. Vi blev jätte goda vänner, en av dom närmaste. Vi strulade och höll på lite, men inget seriöst från någon av oss. Han ville ha tillbaka sitt ex å även fast jag kunde tänka mig något höll jag mina känslor inombords. Så blev de en kväll att vi hade sex. Och efter de var vi inte alls lika nära vänner. Han börjar aldrig skriva till mig på sms/msn, ringer aldrig när han e i stan , ringer upp eller ringer i huvetaget och vekrar inte längre vilja träffa mig.

Gjorde jag fel som låg med honom? Hade de så stor påverkan att de förstörde vår vänskap? För från min synvinkel bettyde de ingenting jätte speciellt.

Spana också in:

Nobody:

Gjorde jag fel som låg med honom?

Det var väl (förhoppningsvis) ett gemensamt beslut? Skyll inte bara allt på dig själv. Han är också delktig i misstaget. Men prata med honom om vad som har hänt! Ni kanske kommer fram till att det inte fungerar att vara vänner längre på ett tag, men det är bra att få höra varandras åsikter.
SaltaKätzchen:

han kanske ångrar sig jätte mycket

kanske de.. har aldrig sett de från de synsättet.... men han har bara varit så.. jag vet inte.. kal mot mig.. lixom "okej att du vill hålla kontakten och så men jag ger inget tillbaks"

hello:

Det var väl (förhoppningsvis) ett gemensamt beslut?

jodå, men kändes endå som beslutet låg i mina händer... nästan som jag ville bevara vänskapen vi hade men han sket i hur de blev... (kanske inte så ordagrant men på ett ungefär?)