Aviseringar
Rensa alla

Gjorde jag fel??


Ämnesstartare

I början av sommaren träffade jag en underbar pojke. Vi blev jätte goda vänner, en av dom närmaste. Vi strulade och höll på lite, men inget seriöst från någon av oss. Han ville ha tillbaka sitt ex å även fast jag kunde tänka mig något höll jag mina känslor inombords. Så blev de en kväll att vi hade sex. Och efter de var vi inte alls lika nära vänner. Han börjar aldrig skriva till mig på sms/msn, ringer aldrig när han e i stan , ringer upp eller ringer i huvetaget och vekrar inte längre vilja träffa mig.

Gjorde jag fel som låg med honom? Hade de så stor påverkan att de förstörde vår vänskap? För från min synvinkel bettyde de ingenting jätte speciellt.


   
Citera

Nobody:

Gjorde jag fel som låg med honom?

Nej

Nobody:

Hade de så stor påverkan att de förstörde vår vänskap?

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Hade de så stor påverkan att de förstörde vår vänskap?
Ja

Hur kunde de göra de??[sad]


   
SvaraCitera

Nobody:

Hur kunde de göra de??[sad]

Eftersom att du skrev att allt förändrades efter att ni hade sex och det är inte direkt ovanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du gör alltid fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mamma blir säkert nöjd


   
SvaraCitera

Nobody:

Gjorde jag fel som låg med honom? Hade de så stor påverkan att de förstörde vår vänskap? För från min synvinkel bettyde de ingenting jätte speciellt.

Japp din lilla slampa[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Japp din lilla slampa[no-no]

om jag visste de skulle förstöra vår vänskap hade jag aldrig gjort det...


   
SvaraCitera

Nobody:

om jag visste de skulle förstöra vår vänskap hade jag aldrig gjort det...

Nu har du lärt dig en läxa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Nu har du lärt dig en läxa!

defenitift. och förlorat en god vän på köpet.....[cry]


   
SvaraCitera

Nobody:

defenitift. och förlorat en god vän på köpet.....

Mmm så gör vi om det?


   
SvaraCitera

Nobody:

Gjorde jag fel som låg med honom?

Ja!

Nobody:

Hade de så stor påverkan att de förstörde vår vänskap?

Han kanske bara var ute efter sex? [shake][n]
Stackare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Mmm så gör vi om det?

Förhoppningsvis inte...

Fernan_king:

Han kanske bara var ute efter sex?

De verkade verkligen inte så när vi var vänner. Men nu känns de som de nog va så. Att han "e klar med mig" nu när vi legat me varandra..


   
SvaraCitera

Nobody:

Gjorde jag fel som låg med honom? Hade de så stor påverkan att de förstörde vår vänskap?

Ja, han kanske ångrar sig jätte mycket, och skäms och mår så illa över det att han aldrig mer kan se dig i ögonen och inte kan tala med dig eller nått sånnt, kanske. 🙁


   
SvaraCitera

Nobody:

Gjorde jag fel som låg med honom?

Det var väl (förhoppningsvis) ett gemensamt beslut? Skyll inte bara allt på dig själv. Han är också delktig i misstaget. Men prata med honom om vad som har hänt! Ni kanske kommer fram till att det inte fungerar att vara vänner längre på ett tag, men det är bra att få höra varandras åsikter.


   
SvaraCitera