Aviseringar
Rensa alla

Gjorde jag fel??


Nobody:

Förhoppningsvis inte...

Duktig flicka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han var ute efter sex[tard][bigcheers][confused]


   
SvaraCitera

Nej [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

han kanske ångrar sig jätte mycket

kanske de.. har aldrig sett de från de synsättet.... men han har bara varit så.. jag vet inte.. kal mot mig.. lixom "okej att du vill hålla kontakten och så men jag ger inget tillbaks"

hello:

Det var väl (förhoppningsvis) ett gemensamt beslut?

jodå, men kändes endå som beslutet låg i mina händer... nästan som jag ville bevara vänskapen vi hade men han sket i hur de blev... (kanske inte så ordagrant men på ett ungefär?)


   
SvaraCitera

Nobody:

nästan som jag ville bevara vänskapen vi hade men han sket i hur de blev...

men då kanske han inte är så rolig att ha som vän överhuvudtaget...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

It takes two to tango brukar man säga. Så du ska inte skylla allt på dig själv. Ni var båda med på att ha sex, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hello:

men då kanske han inte är så rolig att ha som vän överhuvudtaget...

det är just det de är[sad] jag älskar(/älskade) honom som vän...

Fixxxer:

It takes two to tango brukar man säga. Så du ska inte skylla allt på dig själv. Ni var båda med på att ha sex, eller hur?

jo... men känns som att de är mitt fel att vänskapen sprack eftersom jag gick me på de. Nästan som jag gick med på att vår vänskap skulle gå förlorad. Trodde ett tag att vi skulle bli tajtare efter de.. pff... så dum man kan va...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nobody:

Trodde ett tag att vi skulle bli tajtare efter de.. pff... så dum man kan va...

Trodde samma sak med min tjej, men ja.. Det gick snett som fan där med! Nu vet jag inte ens om vi är tillsammans eller inte[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nobody:

Hur kunde de göra de??

En del anser att så fort en vänskap blir intim/känslomässig (alltså då sex är inblandat) så är det inte längre samma vänskap. Det är därför många har svårt med en vänskap efter ett förhållande eftersom det kan vara mycke känslor som förvirrar.

Men det finns såklart undantag. En del ser ingen skillnad. Gör du?

Nobody:

men känns som att de är mitt fel att vänskapen sprack eftersom jag gick me på de.

Tjejer skyller väldigt lätt sig själva. Så sluta. Det är lika mycket hans fel. Tycker nästan att du blev utnyttjad, ett ligg som kan sedan sket i. [chocked]

Och en annan sak. Tjejer och killar kan få det väääldigt svårt med att "bara vara vänner", just för att attraktion kan uppstå mellan det motsatta könet, intimitet och känslor kan bildas. Så se upp i fortsättningen, va inte för naiv. Varför tror du att de flesta killar bara har sexiga/snygga tjejkompisar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

personligen så förstår jag inte varför det förstörde er vänskap, men han kanske bara ville ha sex med dig? dom flesta killar är ju tyvärr så.

du kanske skulle fråga varför han inte hör av sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tak
nooooot
bara fōr att en ār sadan sa ār inte alla det!!!

kan ej skriva den 3:dje sista vockalen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack menar jag


   
SvaraCitera

Nobody:

De verkade verkligen inte så när vi var vänner. Men nu känns de som de nog va så. Att han "e klar med mig" nu när vi legat me varandra..

Tycker synd om dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blitto04:

bara fōr att en ār sadan sa ār inte alla det!!!

om det där svaret nu var till mig, så är väll förfan inte bara EN så?


   
SvaraCitera

Tyvärr kan man inte ha sex med killar man är vän med, som man är rädd om. jag vet inte riktigt varför det inte fungerar, men av någon anledning gör det inte det.

Jag hade en kille ett halvår, som var min absoluta bästa vän, och hade kännt honom sen min första dag i livet. så kom vi på att vi skulle hålla handen på en cruising, och där var det ju kört på en gång.. jag och han blev ihop.. [love]

efter ett tag ville jag träffa honom efter att inte ha hört av honom på tre veckor. så ringer jag och bestämmer att vi ska träffas på nästa cruising, en vecka i förväg. då kunde han absolut följa med och jag behövde ju inte ens fråga.
men sen när cruisingen kom ringde jag två kvällar innan och kollade så att han verkligen inte hade fått några förhinder eller så. då hade han inte ens frågat om ledighet, han skulle jobba. (vilket han hade gjort hela sommaren, han diskade åt en restaurang. för vadå, fem kronor/dygnet ?! -.-) och där var det helt slut, för när ja ringde skrek han åt mig att dra åt helvete. (?!)

vi blev aldrig mer kompisar efter det. vi är fortfarande osams. och vi lär inte bli mer vänner med åren..


   
SvaraCitera