Aviseringar
Rensa alla

Gjorde jag rätt? Behöver hjälp! Vill inte vara efter honom!


Ämnesstartare

1Jag har verkligen lust och skriva detta nu, behöver hjälp!
Jag vet inte om jag har gjort rätt..!
MEN, Ialla fall, jag var på G med en kille, han hade sagt att han har känslor för mig, och jag sa desamma.
Vi pratade runt 5 månader, sedan blev det mycket snack om hans ex, jag frågade efter henne osv, så hon fick reda på det, och undrade varför jag gjorde sådär.
Jag mötte upp henne, och det blev tjafs, han var med, men han var tyst hela tiden, han sa ingenting, jag och tjejen tjafsade mycket, sen sa jag till henne att jag inte tänker stå och bråka för en kille, och att jag skiter i de båda, min kompis var med, så jag gick där från, och hon stannade, och precis då jag gick, så sa han '' Jag älskar inte henne''!
Jag fick veta att han sa sådär, jag blev helt upp&ner.
Fattar inte varför han visade sådär mycket kärlek i början och vägrade säga att han älskar mig? Han ljuger, det vet jag, men ja vill veta anledningen till varför han gjorde sådär, efter ett tag fick jag höra att han typ sagt att han har aldrig älskat mig, och att de var jag som va efter honom, så först bestämde jag att möta upp hans ex, hon trodde på det där snacket han sa, jag tänkte visa henne alla hans sms, men sen så sa en kompis till mig att inte sjunka lågt som han, och så sa hon att ja skulle skriva ett sms till honom istället ( jag tog bort honom från fb direkt ). Jag skrev till honom allt jag hade innerst inne och att jag har kvar alla sms men kommer inte sjunka lågt och visa dem, jag skickade den nyss.. Jag sa till honom att han inte existerar längre och att han får lycka till med hans nästa, jag vet att han sover nu, men jag är skit rädd för svaret som jag kommer få..

Vet inte om ja ska visa hans sms till hans ex..?
Jag vet inte om det jag gjorde är rätt..?

:/


   
Citera

Hahaha, jag fattar ingenting av vad du skriver [bigsmile] Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Orkade inte läsa, men antar: nej.


   
SvaraCitera

Fattar inte. Frågade du om ni kunde träffa henne eller? :S


   
SvaraCitera

TROR NEJ

Men jag är full så vem fan vet.


   
SvaraCitera

Neh du gjrode fel


   
SvaraCitera

sopa


   
SvaraCitera

skoja


   
SvaraCitera

Varna mig inte [sad]


   
SvaraCitera

orkade inte heller läsa, är nog full jag med.
Sov på saken flicka lilla


   
SvaraCitera

[tard] fattar inte.


   
SvaraCitera

Okej lite rörit det du skriver men du borde nog prata med honom. Det låtter inte rickit som att han har komit över sitt ex och sa kanse bara så där för att han vill få henne att överväga att ta tillbaka han. Men jag tycker du borde snaka med han. ENSAMEN. Låt han säga det han vill sen avgör du om du vill vara me dhan eller inte


   
SvaraCitera

Hade ni gruppsex?!? [censur]


   
SvaraCitera

fattar 0
varför mötte du upp hans ex från början för att tjafsa?


   
SvaraCitera
zIGGE

Ens ex är förlutet, men du drar upp henne och tar initiativtagande för att träffa henne är idioti.

Ni har kommit in i en ond spiral och du menar ju inte vad du säger till honom utan blir bara drama, skriver du. Börjar man att låta en relation spåra ut på det viset så går det inte att laga. Herregud :/

Låt det vara, det finns mer valar i sjön [tard] (kan man säga så, valar, om kvinnor är fiskar?)

Du mår bättre av att förlåta honom (inte försöka ta tillbaka honom) och låt honom vara, fortsätt med ditt liv utan drama och hitta en ny pojkvän. Have your mind at peace.


   
SvaraCitera