Aviseringar
Rensa alla

Gjorde jag rätt eller fel


Ämnesstartare

Har sökt ett jobb som jag förmodligen kommer få och ringde dit idag för att höra. Han frågade om jag kunde komma in idag kl. 18.00, jag trodde typ att jag skulle börja JOBBA kl. 18.00 idag så jag ba "Nej det går inte, min syster kommer ifrån norge och hälsar på.. men om jag visste innan så skulle jag helt klart avbokat det." Så vi bestämde onsdag istället, och jag ba "Börjar jag jobba då eller?" och han ba "Njäe vi ska träffa dig först och prata med dig och så". Men träffa och prata hade jag ju kunnat idag D: Men om jag träffat och pratat idag så skulle han kanske sagt "Ah kom och jobba imorgon" och då hade jag inte heller kunnat för jag ska på konsert. Tror ni han blev massa sur över att jag inte kunde ikväll?


   
Citera
Ämnesstartare

nä, förmodligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, icke då. En bra arbetare har ett liv utanför karriären, annars kanske arbetsgivaren riskerar att få en knäppgök i lådan.
Ingen vill. Ingen vill. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

nä, förmodligen inte.

It's just details liksom.. men han kanske ser det som att man ska välja JOBBET FÖRE ALLT, och tror att jag aldrig kommer kunna extrajobba och sådär, men va fan jag gör ju aldrig någonting annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

It's just details liksom.. men han kanske ser det som att man ska välja JOBBET FÖRE ALLT, och tror att jag aldrig kommer kunna extrajobba och sådär, men va fan jag gör ju aldrig någonting annars.

Visa honom denna tråden på onsdag vettja : >


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Visa honom denna tråden på onsdag vettja : >

Mmmmh [crazy]


   
SvaraCitera

Nej, det tror jag inte. Tycker inte han ka kräva att du ska komma samma dag som han ringer utan han måste ju förstå att man bokar in annat på dagarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera