Aviseringar
Rensa alla

gjorde jag rätt?


Ämnesstartare

Nu kommer min kärleksförklaring jag och min brud är inne på 3 år och igår valde jag att säga upp alllt som hade med henne att göra för hon kämpa inte för oss varje gång vi bråka börja hon prata med sitt ex och de var i förrgår så ringde hon mig och var as packad och sa att jag inte e värld något att alla e bättre än mig och jag lovar jag har ståt ut med mycket när jag varit ledsen kan hon lagt på i örat eller dragit om hon varit med mig men hon hade en period i början av vårat förhållande då hon åkte in och ut för hon hade stora problem och jag fanns där som dag och natt men nu när jag tänkt så har hon aldrig funnits där för mig de värsta var för 3månader sen så hamnade min bror i koma och han betyder allt för mig och då ringde jag henne helt förkrossad och hon fråga vad som hänt då berätta jag och hon sa hoppas han klarar sig sen fråga hon aldrig hur de var/är med honom och jag e trött på att de alltid ska va hon som behöver mig jag har ingen för jag gav upp den sista jag älska och de var hon . Nu när jag sagt upp allt med henne så känns de jobbigt för nu har jag ingen min bror e på sjukan och aa mer familj har jag inte och nu e jag själv tack vare att jag inte orka stå ut så min fråga e var de rätt att lämna henne eller skulle jag väntat?


   
Citera

jag hade gjort slut med henne och aldrig snackat med henne igen


   
SvaraCitera

ja rätt


   
SvaraCitera

Ja du gjorde helt rätt. Hade gjort samma sak om jag var i din sits och jag hopas att allt blir bra. Men hade det varit jag så hade jag dumpat henne genom att sjunga denna under bara låt till henne: 


   
SvaraCitera

Du gjorde helt rätt. Så ska du inte behöva bli behandlad. Finns bättre, lovar!.


   
SvaraCitera

Kanske bäst att reda ut allt
du har uppenbarligen känslor för henne och det blir nog svårare att ta itu med dem om du ska sitta och tvinga dig själv till att bryta kontakten

För din skull tycker jag det är bäst om du åtminstone kan säga det du har på hjärtat och sedan ta avstånd. det känns lite som att du vill hämnas, snarare än komma ifrån henne

men bli ej tillsammans om ni har det jobbigt. 


   
SvaraCitera

Vrf ska hon sitta och tycka synd om ngn hon bråkar med så ofta? Tardig vissa visar inte känslor 24/7. man kan inte kräva det av folk


   
SvaraCitera

rogernw:
Du gjorde helt rätt. Så ska du inte behöva bli behandlad. Finns bättre, lovar!.


   
SvaraCitera