Aviseringar
Rensa alla

Gjorde kebab av flickan


Ämnesstartare

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/crime/article1968964.ece

"In his opening address to the jury last month, Tim Holroyde, for the prosecution, claimed that a witness had heard Jorda-nian-born Mr Albattikhi joke with fellow takeaway employees about how the teenager had been chopped up, and how her body “had gone into the kebabs”. Mr Albattikhi, of Blackpool, denies murdering Charlene while Mr Reveshi, also of Blackpool, denies disposing of her body."


   
Citera
Ämnesstartare

öööj fan va hungrig jag blev... mat 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haaaaaaaaaahaaaaaaaaahaaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

öööj fan va hungrig jag blev... mat 😀

Jadu, det enda jag kan tänka på nu är kebab, jävla otur att min KK som e vegetarian äter middag här ikväll xD


   
SvaraCitera

Mums [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Jadu, det enda jag kan tänka på nu är kebab, jävla otur att min KK som e vegetarian äter middag här ikväll xD

Ät innan då fjolla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Jadu, det enda jag kan tänka på nu är kebab, jävla otur att min KK som e vegetarian äter middag här ikväll xD

JrL414_3:

Ät innan då fjolla

Eller hur, enda anledningen till att han skrev det var att han ville nämna sin KK.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Eller hur, enda anledningen till att han skrev det var att han ville nämna sin KK.

mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

'spygubbe'

Undra om de inte märkte att det smakade konstigare än vanligt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

Ät innan då fjolla

Fuck no!

Roll on:

Eller hur, enda anledningen till att han skrev det var att han ville nämna sin KK.

Haha nej, vi ska ju käka tillsammans, palla äta ensam som något sorts freak :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyckost, vem vill inte bli kebab när man dör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Jadu, det enda jag kan tänka på nu är kebab, jävla otur att min KK som e vegetarian äter middag här ikväll xD

kebab e vegetariskt, de kommer från får och får äter gräs. alltså måste de vara vegetariskt


   
SvaraCitera