Aviseringar
Rensa alla

Gjorde min tjejs mamma gravid, vad ska jag göra?


Ämnesstartare

En gång när jag var hemma hos min flickvän skulle jag gå på toa på natten, då kom min flickväns mamma och ville prata med mig. Jag märkte att hon var full och efter ett tag började hon ta på mig och det ena ledde till det andra, så ja vi hade sex. Problemet var att vi inte använde kondom och nu är hon gravid. Hon vill behålla barnet men det vill inte jag. Hon säger att vi måste berätta för min flickvän men Jag vill verkligen inte berätta, det är jättepinsamt. Jag vill inte riskera vårt fina förhållande. Vad ska jag göra, vad hade ni gjort?


   
Citera

Hade inte haft sex med hennes mor till att börja med

Om du mot förmodan är seriös så vet jag inte vad som skall rekommenderas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
Hade inte haft sex med hennes mor till att börja med

Om du mot förmodan är seriös så vet jag inte vad som skall rekommenderas

Jag är seriös, fick reda på det igår och idag mår jag så dåligt att jag får vara hemma från skolan.


   
SvaraCitera

Taskigt av mamman att föda en unge som ej är önskad av sin pappa, kan jag tycka. Om du nu är seriös, vilket jag betvivlar. 


   
SvaraCitera

Jag har varit i en liknande sits , men det  var så att jag blev gravid  av min pojkväns pappa. Men det viktigaste är att man är ärlig, min pojkvän var väldigt förstående och vi är tillsammans än idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Taskigt av mamman att föda en unge som ej är önskad av sin pappa, kan jag tycka. Om du nu är seriös, vilket jag betvivlar. 

Jo jag vet, finns det ingen lag mot detta? Kan jag på något sätt komma ur "pappa sitsen" så att ja inte blir barnets målsman?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GrönaÄngen:
Jag har varit i en liknande sits , men det  var så att jag blev gravid  av min pojkväns pappa. Men det viktigaste är att man är ärlig, min pojkvän var väldigt förstående och vi är tillsammans än idag.

Gjorde du abort eller gick du igenom med förlossningen? 


   
SvaraCitera

blåsmurfen:

Jo jag vet, finns det ingen lag mot detta? Kan jag på något sätt komma ur "pappa sitsen" så att ja inte blir barnets målsman?

målsman blir du ju absolut inte då vårdnaden inte kommer att tillfalla någon som inte vill ha den, och dessutom alltid måste skrivas över av mamman. du agerar mkt själviskt tycker jag.


   
SvaraCitera

blåsmurfen:

Gjorde du abort eller gick du igenom med förlossningen? 

Jag födde barnet och nu lever vi lyckligt tillsammans men min pojkvän har en väldigt dålig relation med sin pappa. Jag brukar låta barnet träffa sin riktiga pappa ibland. Men lycka till! Jag hoppas verkligen att allt löser sig. kram


   
SvaraCitera

trollolol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

målsman blir du ju absolut inte då vårdnaden inte kommer att tillfalla någon som inte vill ha den, och dessutom alltid måste skrivas över av mamman. du agerar mkt själviskt tycker jag.

Jag vet att det var dumt att ha sex med mamman men gjort är gjort. Jag skulle gärna vilja ta hand om barnet men jag kan helt enkelt inte, har väldigt ont om tid och jag har inte heller någon ekonomi. Jag har inte berättat för min familj än men jag känner på mig att dem inte kommer vara så stöttande i det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GrönaÄngen:

Jag födde barnet och nu lever vi lyckligt tillsammans men min pojkvän har en väldigt dålig relation med sin pappa. Jag brukar låta barnet träffa sin riktiga pappa ibland. Men lycka till! Jag hoppas verkligen att allt löser sig. kram

Någonting säger mig att du inte är seriös...


   
SvaraCitera

blåsmurfen:

Någonting säger mig att du inte är seriös...

här delar jag med mig av en personlig historia för att försöka hjälpa dig, så blir du arg och säger att jag inte är seriös, jag blir ledsen. Hoppas fortfarande att allt löser sig kram!


   
SvaraCitera

behåll barnet och fria till båda


   
SvaraCitera

Doop snogg:
behåll barnet och fria till båda

12.01.04.amex_billy_the_kid.jpg


   
SvaraCitera