Aviseringar
Rensa alla

Gjorde slut o mår nu piss...


Ämnesstartare

Hej, för ca 3 dagar sedan gjorde jag slut med min kille. Vi hade nog vart ihop i 1 månad tror jag. Mina känslor liksom försvann då han hade ett respektlöst beteende emot mig, så tänkte att de är bättre att göra slut än att bara vara ihop utan att egentligen ha känslor för honom. Under dessa dagarna så har jag verkligen mått piss, han vill inte prata eller någon vilket jag förstår :/ Och jag brukar alltid vilja vara med mina vänner och vara väldigt sprallig i skolan. Men nu så har jag dragit mig tillbaka lite, jag är med vänner efter skolan o då mår jag bra, men just när jag är i skolan så mår jag inte bra alls. Han går i samma skola men har praktik en vecka till... O jag vill verkligen inte träffa honom då jag känner mig så jävla dum... Hur ska jag ta mig till? Kan inte gå runt o må dåligt, har konstant ont i magen pga stress o oroligthet... Några tips?


   
Citera

lisa20088:
Hej, för ca 3 dagar sedan gjorde jag slut med min kille. Vi hade nog vart ihop i 1 månad tror jag. Mina känslor liksom försvann då han hade ett respektlöst beteende emot mig, så tänkte att de är bättre att göra slut än att bara vara ihop utan att egentligen ha känslor för honom. Under dessa dagarna så har jag verkligen mått piss, han vill inte prata eller någon vilket jag förstår :/ Och jag brukar alltid vilja vara med mina vänner och vara väldigt sprallig i skolan. Men nu så har jag dragit mig tillbaka lite, jag är med vänner efter skolan o då mår jag bra, men just när jag är i skolan så mår jag inte bra alls. Han går i samma skola men har praktik en vecka till... O jag vill verkligen inte träffa honom då jag känner mig så jävla dum... Hur ska jag ta mig till? Kan inte gå runt o må dåligt, har konstant ont i magen pga stress o oroligthet... Några tips?

Vad var det för respektlöst beteende? 


   
SvaraCitera

lisa20088: Några tips?

Vågar du testa en nystart med honom?
Prata ut med honom kanske.

Ledsen

Styrkekramar //Tjohej Hjärta


   
SvaraCitera
Kudhos

stå på dig. Var det inte rätt så var det inte rätt. 

det du upplever är fullkomligt normalt. Det var jobbigt och saker vart jobbiga. Men du har lika mycket talan i förhållandet som killen. Bete dig som att han inte var där även om han är det. Var självsäker som innan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:

Vad var det för respektlöst beteende? 

Han tänkte inte riktigt på vad jag ville, han var överkåt hela tiden.... 

Armagedon:

Vågar du testa en nystart med honom?
Prata ut med honom kanske.

Ledsen

Styrkekramar //Tjohej Hjärta

Tror inte det :/ Jag är bara less på att det går åt skogen hela tiden, o pallar ändå inte hålla på med någon som inte verkar bättre sig efter att man ändå har pratat med dom ett par gånger men att inget händer liksom.... :/ Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
stå på dig. Var det intearrow-10x10.png rätt så var det intearrow-10x10.png rätt. 

det du upplever är fullkomligt normalt. Det var jobbigt ocharrow-10x10.png saker vart jobbiga. Men du har lika mycket talan i förhållandet som killen. Bete dig som att han inte var där även om han är det. Var självsäker som innan. 

Ska försöka stå på mig Hjärta


   
SvaraCitera

Äsch, du är för bra för honom, tänk så. Ignorera hans existens bara och blicka framåt. 


   
SvaraCitera

lisa20088:

Han tänkte inte riktigt på vad jag ville, han var överkåt hela tiden.... 

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
Äsch, du är för bra för honom, tänk så. Ignorera hans existens bara ocharrow-10x10.png blicka framåt. 

Vettefan om jag är för bra för honom men jag ska försöka se bort honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:

Va?

Han ville bara ha sex


   
SvaraCitera

lisa20088:

Han ville bara ha sex

Då ska man inte vara tillsammans med någon. Blink


   
SvaraCitera
Lod
 Lod

Det du går igenom är helt naturligt. Om du var helt känslokall, vad vore du för en människa då? Låt dig känna känslorna. Acceptera att det är såhär det känns men att det kommer gå över, och att du gjorde rätt. Det är inte farligt alls, bara jobbigt. Bit ihop, snart är det förbi! Du kan försöka "stänga ute" lite genom att inte titta åt hans håll, ignorera det hela. Ha musik i öronen. Blir det för jobbigt med magen så är det nog pga att du spänner dig för att du är så obekväm, testa att göra avslappningsövningar hemma som du kan hitta på nätet! Viktigt är att andas ordentligt, djupa, lugna andetag. Försök upptäcka när du spänner dig. Det är mina bästa tips, hoppas de kan hjälpa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lod:
Det du går igenom är helt naturligt. Om du var helt känslokall, vad vore du för en människa då? Låt dig känna känslorna. Acceptera att det är såhär det känns men att det kommer gå över, och att du gjorde rätt. Det är inte farligt alls, bara jobbigt. Bit ihop, snart är det förbi! Du kan försöka "stänga ute" lite genom att inte titta åt hans håll, ignorera det hela. Ha musik i öronen. Blir det för jobbigt med magen så är det nog pga att du spänner dig för att du är så obekväm, testa att göra avslappningsövningar hemma som du kan hittaarrow-10x10.png på nätet! Viktigt är att andas ordentligt, djupa, lugna andetag. Försökarrow-10x10.png upptäcka när du spänner dig. Det är minaarrow-10x10.png bästa tips, hoppas de kan hjälpa!

Tack! Ska försöka tänka på det och även kolla omkring på nätet. 


   
SvaraCitera
Kudhos

lisa20088:

Ska försöka stå på mig Hjärta

Gör det. Du är värd bättre


   
SvaraCitera

en månad är ju inte så mycket


   
SvaraCitera