Aviseringar
Rensa alla

Gjort slut, bråk, en ny kille ..


Ämnesstartare

Hej! Är en tjej på 13-14 , för några veckor sen så gjorde jag och min kille som var tillsammans 8 månader slut.. De sårade mig hårt och vi tog tillbaka honom och allt var perfekt för 1 dag, sen dissa han mitt sms och hade helt plötsligt börja vara med mig tjejkompis extra mycke och svara på hennes sms och skit, och i skolan så var han annorlunda mot förut.. Sen tog det slut igen och han sa att han inte gillade mig så mycke, och sen efter ett par dagar blev jag tillsammans med en annan för att försöka glömma mitt ex, de funkade ett par dagar sen började jag sakna mitt ex då så sjukt mycket fast de han hade gjort ! Så sa allt jag kände för honom till han, men han dissade och sa att han vet inte och att han Inte gilla Mig eller något, så jag vart ledsen och besviken.. Sen sa han att han hoppades att vi kunde bli vänner med tiden, och så gick det några dagar till och nu bråkar han med mig som fan!! Han söker bråk.. Han leker så speciell, sitter och garvar åt mig när jag säger att jag hatar honom nu, bryr sig inte speciellt mycke , leker orörd, vilket han tydligen är? Och försöker få status och ska leka skitcool genom att han tydligen är kompisar nu med dom som är 1-2 år äldre. Och han har förändrats från en SPECIELL , underbar , helt klart bästa killen man kan få till en jävla skit! Helt sjukt.. Han sitter och säger att jag inte visste ett skit om honom och blablabla, jag var fan tillsammans med han i 8 månader och vi kunde snacka om
Allt, vi visste typ allt om varandra och han sa förut att jag var den som kände han bäst! Fattar inte vad som hände .. Och min kille som jag har nu, känns inte som mitt förra förhållande , känns som att han inte ens gillar mig , och saknar mitt ex och men hatar han mer... Saknar, älskar, hatar.. Så mycke på samma gång


   
Citera

det är uppenbart att ingen av er är mogna nog förhållanden


   
SvaraCitera

lenne1234:

13-14

slutade läsa där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men snälla.. Om jag känner att jag har känslor för någon och blablabla så finns de ingen gräns när de gäller kärlek.. Och jag skulle uppskatta om ni kunde ge en aning mer stöttande och hjälpande svar


   
SvaraCitera

lenne1234:

säger att jag hatar honom nu

hade också garvat om någon jag dumpat började säga att han hatade mig.

Alltså.. tycker ni båda verkar riktigt omogna och om du tycker att han är en idiot och hatar honom så skit i honom. Sluta ge honom all den där uppmärksamheten. Börja bete dig bättre du istället.


   
SvaraCitera

lenne1234:

Men snälla.. Om jag känner att jag har känslor för någon och blablabla så finns de ingen gräns när de gäller kärlek..

Fel. Om man är omogen så har man inte kanske vättet att ha ett förhållande. Vänta några år tills du har mognat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lenne1234:

vi tog tillbaka honom

Vi?


   
SvaraCitera

jojjnes:

Vi?

[chocked]


   
SvaraCitera

Jack.O:

Fel. Om man är omogen så har man inte kanske vättet att ha ett förhållande. Vänta några år tills du har mognat.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omogen och omogen.. Så omogen jag inte. De är ju inte direkt ovanligt att ha kille och ha känslor för
Någon i min ålder ? 😛 menade jag *


   
SvaraCitera

lenne1234:

Omogen och omogen.. Så omogen jag inte. De är ju inte direkt ovanligt att ha kille och ha känslor förNågon i min ålder ? 😛 menade jag *

Om du inte förstår det så är du inte mogen. Sorry. Du pratar om honom som om han var ett objekt. "Vi tog tillbaka honom"

Fint.


   
SvaraCitera

jojjnes:

Vi?

HAHAHAHHA
blev helt [tard] när jag läste det.


   
SvaraCitera

lenne1234:

och sen efter ett par dagar blev jag tillsammans med en annan för att försöka glömma mitt ex

Aldrig bra att göra. Har man fortfarande inte släppt sitt ex så ska man absolut inte ge sig in i ett nytt förhållande. Det är orättvist mot dig själv och dessutom sjukt taskigt mot den nya killen.

Det är klart som fan att du är ledsen när ditt förhållande tagit slut. Ge dig själv tid att vara ledsen, det blir du starkare av i längden.

Sen att han beter sig sjukt omoget är väldigt synd, men inget du kan göra så mycket åt. Det kanske inte alls har med dig att göra, kanske har det hänt något jobbigt som han tar itu med på "fel" sätt bara.

Det bästa du kan göra är att försöka prata med honom och fråga vad som är fel.
Om han inte vill och inte verkar vilja ha med dig att göra alls så kan du tyvärr inte göra så mycket annat än att gå vidare, även fast det är svårt.

Ge honom lite tid, till slut kanske han ändrar på sig.


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

slutade läsa där

Hahaha JAG MED [bigcheers]


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Hahaha JAG MED [bigcheers]

[cheers]


   
SvaraCitera