Aviseringar
Rensa alla

Gjort slut men är fortfarande kär


Ämnesstartare

Hej på er! 

I veckan tog mitt förhållande slut. Vi hade varit tillsammans i lite mer än en månad. Det tog först slut genom ett misstag, men sen redde vi ut det, men han ville fortfarande ha en paus. Jag förstår inte varför det tog slut, och han har inte gett mig ett riktigt svar. Först så pratade vi varje dag i telefon. Jag är sjukt kär i honom och han har sagt att han har känslor för mig. Nu har han inte svarat på mina sms på flera dagar, men så sa en vän till honom att han inte ville prata med mig, men jag vill gärna reda ut det och prata öga mot öga med honom. Vi har gjort slut, men han behövde tid att tänka på hur han vill ha det.. Jag mår fruktansvärt dåligt över det här och även om det tar slut, så skulle jag vilja prata med honom. 

Hur skulle ni ha gjort? 

Jag kanske ska ge det lite tid, några dagar, och sen höra av mig igen. 

Har ni några tips på hur man får tillbaka ett ex? Han är min första seriösa pojkvän som jag verkligen har känslor för, så jag vill inte att det tar slut. 

Tack på förhand. 


   
Citera

låt han vara. att vara på honom kommer inte få er att bli tillsammans igen

ge honom tid om han behöver det, vill han inte vara tillsammans kan du inte göra något annat än att gå vidare

och det är inte så jobbigt som det verkar vara! lyycka till


   
SvaraCitera

kekeoxo:

låt han vara. att vara på honom kommer inte få er att bli tillsammans igen

ge honom tid om han behöver det, vill han inte vara tillsammans kan du inte göra något annat än att gå vidare

och det är inte så jobbigt som det verkar vara! lyycka till

Ojda är det inte så jobbigt som det verkar shit 😉


   
SvaraCitera

Brat brat stek stek: 😉

nee det blir vad man gör det till 😉


   
SvaraCitera

kekeoxo:

nee det blir vad man gör det till 😉

Haha stick


   
SvaraCitera

Brat brat stek stek:

Haha stick

aa fyllesmsarn stick sj


   
SvaraCitera

kekeoxo:

aa fyllesmsarn stick sj

HAhah. Puss älskar dig.


   
SvaraCitera

vet den känslan. Du är absolut inte ensam om att fortf ha känslor! Helt normalt! Men ge honom tid. Tid att läka och tänka. Vet hur svårt det är, men ge honom tid. Det där med att han inte ville prata med dig var något han bara sa, tror inte han menade det. Bara ge honom tid. Det är viktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket.

Han ringde mig ikväll och vi pratade igenom det lite och kom fram till att vi ska vara vänner. Han tror inte att jag är redo för ett förhållande, och han tycker inte att vi känner varandra så bra än, så vi ska vara vänner och lära känna varandra och sen se vart det leder. För han sa att han har känslor för mig, så han vill satsa på mig, men inte nu. Han vill ge det tid.


   
SvaraCitera