Forumet - GLAD 4:20!

GLAD 4:20!

803 1 47

Spana också in:

Semi:

låt

Nja, mera åt detta hållet. :)

framtidskon:

töntigt

Vad är det som är töntigt? Jag gillar effekten det har på mig. Jag gillar att röka gräs med mina nära vänner. Jag gillar vetskapen om att andra gillar det precis lika mycket som jag gör. Jag gillar att cannabis finns i alla sfärer av samhället. Cannabis finns bland studenter, affärsmän, religiösa samfund, musiker, komiker, konstnärer, gäng, sportare, kockar, bagare, advokater, poliser, fredsrörelserna, politiker, militären, arbetarna, de arbetslösa, ingenjörer, hemmafruar, lärare, bönder, fiskare, forskare, snobbar och luffare. Den enda gruppen som inte ska röka gräs är barn. Jag firar att cannabis finns på jorden och att vi kan röka det.

Jag accepterar inte din kommentar eftersom jag finner den okunnig och pretentiös.

Myksa:

Vad är det här för fånigt påhitt? [zzz]

http://en.wikipedia.org/wiki/420_%28cannabis_culture%29
framtidskon:

tjackafton och svamponsdag och spritens dag vore också lite töntigt tycker du inte.

Spriten firas åtminstone tre gånger om året. Påsk, midsommar och jul. Även förutom de fall där alkoholkonsumption har varit den direkta orsaken till någons död, (​eftersom ingen någonsin dött av cannabis) har alkohol fortfarande en mer destruktiv inverkan på samhället än cannabis har.

framtidskon:

du finner fel. jag hatar bara allt som har med cannabiskultur att göra

framtidskon:

för att man ska vara spontan och hetlevrad.

Det är du som är tönten. Du har ingen rätt att säga hur andra ska vara. Sen har du ju ingen aning om vad du pratar om! Att gå på äventyr när man är hög är en stor del av cannabiskulturen. Du är okunnig, pretentiös, fördomsfull och intolerant. Inte långt ifrån ett troll.

höna:

har inte rökt på idag ialf lol

Äsch, illa. [crazy]
Venfort:

Spriten firas åtminstone tre gånger om året.

vi firar inte spriten, vi firar jesus och befruktningen med sprit.

Venfort:

Även förutom de fall där alkoholkonsumption har varit den direkta orsaken till någons död, (​eftersom ingen någonsin dött av cannabis) har alkohol fortfarande en mer destruktiv inverkan på samhället än cannabis har.

nu e du fett ot kompis

Venfort:

Du är okunnig, pretentiös, fördomsfull och intolerant. Inte långt ifrån ett troll.

nej rå du måste sluta ha så förutfattade meingar om mig nu.