Aviseringar
Rensa alla

glad!!


Ämnesstartare

Hando:

Grattis

Tack!! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

alltså... du kan inte bara låta folk flytta in utan att fråga mig. vi måste bestämma sånt här tillsammans.

Ja men jag bara började en liten intervju, skulle diskutera det här med dig efter att jag hade fått lite info om flickan. [sad] förlåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alabama Rocker:

Ja men jag bara började en liten intervju, skulle diskutera det här med dig efter att jag hade fått lite info om flickan. [sad] förlåt.

då missuppfattade jag dig. men aa, isåfall antar jag att det är okej. bara du inte bestämmer nåt liksom.

vi får vänta på svaren nu och se hur vi ska gå vidare med detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

då missuppfattade jag dig. men aa, isåfall antar jag att det är okej. bara du inte bestämmer nåt liksom.

OKej okej, ska inte bestämma[smile]

ennie:

vi får vänta på svaren nu och se hur vi ska gå vidare med detta.

Yes mam [wink]


   
SvaraCitera

ååååååååååååååååååååååå grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!![love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul för dig men tycke rändå det är orättvist att du ska få en lägenhet o inte jag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grattis men jg tycker också att det är orättvist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

!!!!!!!!!![love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]​​[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]​​[love][love][love][love][love][love]

tack!!!

Matilda1988:

kul för dig men tycke rändå det är orättvist att du ska få en lägenhet o inte jag...

döög:

grattis men jg tycker också att det är orättvist

okm,,men ni får kämpa mer... så kommer det in lägnhett till er..kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste kännas najs gratulerar
skaffa ett husdjur om du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul för dig![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera