Aviseringar
Rensa alla

glad för hjälp


Ämnesstartare

Hej. Jag är väldigt missnöjd med min kropp och min vikt och skulle vilja göra nåt åt det. Jag har nu i typ tre dagar i stort sett skippat lunch och middag men det känns inte som att det kommer bli nåt bättre av det...
Men jag får dåligt samvete när jag äter så försöker därför äta så lite som möjligt. 
Så jag undrar om det är någon som har något bra tips på kost och träning för att tappa vikt så snabbt som möjligt? Det kan antingen vara vad du kör med eller om du vet någon bra sida eller video som kanske  skulle kunna hjälpa till. Jag föredrar dock helst övningar du kan göra hemma utan så mycket redskap.
Hjärtligt tacksam för svar <3


   
Citera

Ät sallad och gå en mil varje dag? haha


   
SvaraCitera
Kudhos

Vi kan inte hjälpa dig så mycket då vi kan inte ge riktigt ge legitima råd. 

Det enda jag kan tipsa dig är att försöka se viktminskning för vad det är. Det är en process som tar tid. Det finns inget "Magiskt trick", eller så. Det bästa rådet jag kan ge är att inte göra som du gör just nu. Att skippa mat kommer INTE leda dig någonvart. Du kommer bli hungrig och äta upp till vikten sen igen. 

Ha koll på vad du äter, och ät inom rimliga portioner. Att gå ner handlar mer om att vara hälsosam och se hur det kommer gynna dig inom det långa loppet. 

Var aktiv och förse din kropp med den energi den behöver. Svält inte dig själv för det kommer leda till mer problem än lösningar. 


   
SvaraCitera