Aviseringar
Rensa alla

Glad


Ämnesstartare

vad kul att höra!!


   
SvaraCitera

Hur mycket har du rökt Patrik? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har glömt och tacka dig för julklappen, den var fin, skrattade högt när jag öppnade det här i måndags.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här tråden gjorde mig lite gladare. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Det där var inte snällt sagt.

Att be hela UM käka bajs är inte snällt sagt. Kukoxo är inte hela UM men är en del av UM, än en gång. Försök i alla fall bete dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och tänka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var glad ända fram tills bindan behövde bytas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du glad? Ja det är jag Mycket glad

Vad har gjort dig glad? Några anledningar, för det första är jag trött och flummig och började helt plötsligt tänka på roliga/patetiska/pinsamma saker som hänt mig och skrattar åt det.

Hur känns det? Bra, känner att jag kan skratta även åt de dåliga sakerna nu och kommer ha värsta magmusklerna efter idag hahahah!

Hur blir du när du är glad? Beror på vad/hur jag blir glad. Just nu skrattar jag sönder, kan komma glädjetårar ibland. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
vad kul att höra!!

Tack! 🙂

dazed:
Har glömt och tacka dig för julklappen, den var fin, skrattade högt när jag öppnade det här i måndags.

Haha oj, helt glömt det! Haha varsågod, kul att du gilla den 🙂 Kände mig lite småpinsam men tänkte skitsamma liksom.

bisexuell98:
Hur mycket har du rökt Patrik? 

Stavas med C Icke!Och har faktiskt icke rökt något!

DeathByLawnmower:
Den här tråden gjorde mig lite gladare. Tumme upp

Yaay! Den kommentaren gjorde mig ännu gladare Mycket glad

 

sicce:

Att be hela UM käka bajs är inte snällt sagt. Kukoxo är inte hela UM men är en del av UM, än en gång. Försök i alla fall bete dig.

Wiiiiiii Glad

sicce:
Och tänka

WIIIIII Mycket glad

Attitydinkontinent:
Jag var glad ända fram tills bindan behövde bytas.

Gråter

Cutenessoverload:
Är du glad? Ja det är jag Mycket glad

Vad har gjort dig glad? Några anledningar, för det första är jag trött och flummig och började helt plötsligt tänka på roliga/patetiska/pinsamma saker som hänt mig och skrattar åt det.

Hur känns det? Bra, känner att jag kan skratta även åt de dåliga sakerna nu och kommer ha värsta magmusklerna efter idag hahahah!

Hur blir du när du är glad? Beror på vad/hur jag blir glad. Just nu skrattar jag sönder, kan komma glädjetårar ibland. Mycket glad

JAAAHH!! Äntligen nån som svarat, satt och vänta på det typ Rodnar Tack för att du bidrar som man skulle bidra här! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha oj, helt glömt det! Haha varsågod, kul att du gilla den 🙂 Kände mig lite småpinsam men tänkte skitsamma liksom.

Äsch tack tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Äsch tack tack

Varsågod 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du glad? Nej. ..

Vad har gjort dig glad? Inget just nu...

Hur känns det? Att inte,vara glad? Eller var menar du? Just nu känner jag att detta är förvirrande....

Hur blir du när du är glad? Speedad, leende idiot, som skrattar fult, och ligger dubbelvikt på golvet och skattar åt allt från snuskiga antydelser till de mest seriösa ord.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Är du glad? Nej. ..

Vad har gjort dig glad? Inget just nu...

Hur känns det? Att inte,vara glad? Eller var menar du? Just nu känner jag att detta är förvirrande....

Hur blir du när du är glad? Speedad, leende idiot. .

Tänkte hur det känns att vara glad.

Jobbigt att du inte är glad 🙁 Kram på dig! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Tänkte hur det känns att vara glad.

Jobbigt att du inte är glad 🙁 Kram på dig! 

Man känner sig lycklig för en kort stund, sen inser man att det bara var för ett flyktigt ögonblick.
Tack Patrick, *kram, djup suck och tårar.*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Har glömt och tacka dig för julklappen, den var fin, skrattade högt när jag öppnade det här i måndags.

Var det ett korvpaket?


   
SvaraCitera