Aviseringar
Rensa alla

Glada Listan!


Ämnesstartare

Idag mår jag skitdåligt. Deppig som bara den och sitter inne på mitt rum och tänker på livet och döden. Så därför hade jag tänkt att skapa en tråd där vi listar saker som gör oss själva glada och bekymmerslösa. Jag hade tänkt att göra så mycket som möjligt av det ni och jag skriver så att jag kan må bättre. Skriv vad ni vill litet som stort, bara ni skriver något. Försök gärna att göra saker som både ni själva och andra i tråder gillar[smile] Jag börjar med min lista:

* Rita och måla.
* Snacka med människor som har mått dåligt eller mår dåligt.
* Familj och vänners närvaro.
* Träna kroppen.
* När mina läxor är klara.
* När jag har ätit.
* Spela TV-spel online(främst för att man snackar med andra samtidigt som man gör något tillsammans)
* Att städa upp efter mig så att mamma blir glad(brukar vara stökigt på mitt rum)
* Lyssna på musik.
* Duscha.
* Helger
* När det är mörkt utomhus och man sitter inne på rummet.

Skriv era listor. Självklart kan ni posta flera inlägg om ni har hittat något nytt som gör er glada.[cheers]


   
Citera

*när man går beyond godlike med dazzle


   
SvaraCitera

* sitta till klockan 05:00 och se på film


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* äta smör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* mysa med kissen
* kolla på house
[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raally:

* mysa med kissen

Av någon underlig anledning så mår man faktiskt bättre med en katt som ligger och sover på rumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* Vara här inne och driva med folk.
* Se på TV-serier.
* Programmera något roligt.
* Spela TV-spel.
* När jag verkligen är trött på kvällen.
* När folk inte jävlas med mig eller väsnas.
* Dricka god juice.


   
SvaraCitera

*Umgås med vänner
*Få sova på kvällen när man är riktigt trött
*Lyssna på musik
*Käka god mat
*Se roliga filmer
*Lata mig
*Styrketräna


   
SvaraCitera

Får mig bekymmerlös eller mindre iaf;
* Mina missar
* Min pojkvän
* Mysa in mig i sängen med film
* Duscha
* Fixa och dona hemma
* Slutföra något som tyngt mig
* Läsa
* Godis


   
SvaraCitera

* Solen


   
SvaraCitera

*solen som fan fucking moln
*solen som fan fucking moln
*solen och värmen som fan fucking moln och kyla


   
SvaraCitera

* oggelgoggel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* Bussfärder
* Gitarrspelande
* Att kunna sjunga sjunga sjunga på en jävla scen och släppa ur allt jävelskap ur själen på det viset
* Att ligga ned på svala betonggolv med en kudde under huvudet
* Att vara så hungrig, att det närapå känns som om magen ska slitas sönder, för att därefter gå in i illamåendefasen, för att därefter ÄTA MAT
* Att kunna ligga i sängen och glo i taket och snärja in sig i täcken och lakan utan att ha tider att passa och saker att göra
* Att utöva min SPORT tills jag ligger på marken, som om jag blivit till en liten pöl av människomassa

Sådant jag inte tycker om är, kanske, att vara ett nervigt jävla mongo, eller måhända att både mobilbatterier och mp3batterier bara jävla tar slut, helt jävla oförskämt. Och att behöva springa till bussen, som om det gällde livet.


   
SvaraCitera

*sms
*bra filmer/böcker
*fina människor
*sarkasm
*mat/godis


   
SvaraCitera

*Träffa någon jag är helt trygg med, ha personen på mitt rum... Och så bara gör vi helt olika saker, typ spelar spel och läser en bok eller nåt. Bara nån är där.
*Klä ut mig, använda massor av smink och fixa så jag ser helt olik ut.
*Duscha eller bada med alla möjliga bögiga saker man kan, typ scrub och ansiktsmasker och benrakning och bubblor...
*Sortera saker. Lugnar ner mig när jag är jättestressad... Kan lägga typ en timme på att fixa iordning sminkstället, ställa rätt saker på rätt plats, damma av och göra fint. Eller sortera papper bara.
*Röka. Det är soft att gå ut klockan fyra på natten halvt påklädd, svart under ögonen med bitter musik i öronen och tända en cigg i mörkret. Bara tänka på hur mycket livet suger och andas. Känna cancern växa...


   
SvaraCitera