Aviseringar
Rensa alla

glada rocklåtar.


Ämnesstartare

de flesta rockiga låtar är rätt deppiga, ge mig tips på glada, rockiga låtar.

gief.


   
Citera

Det mesta från 80-talet typ:

Van Halen - Jump
Scorpions - Rock You Like A Hurricane
WASP - Wild Child
Mötley Crüe - Girls Girls Girls


   
SvaraCitera

Men jaaa finns massor, kolla 80-talet. Allt är typ party därifrån.


   
SvaraCitera

rock ska inte vara positivt. det ska vara skitiga riff, knark och ångest över tjejer och ibland existentiella tankar.


   
SvaraCitera

Andrew W.K


   
SvaraCitera

Toto och liknande halvplatt musik funkar säkert...


   
SvaraCitera

Erkowich:

Andrew W.K

Alltså nej HAHA


   
SvaraCitera

All glam.


   
SvaraCitera

emery:

Alltså nej HAHA

Vadå [surprised]!?
Hans låtar är väldigt glada i min mening, var det inte sånt trådskaparen sökte [sad]?


   
SvaraCitera

Erkowich:

Hans låtar är väldigt glada i min mening, var det inte sånt trådskaparen sökte [sad]?

Men alltså om man nu ska tipsa om sån typ av NY "glad rock" så finns det väl ändå bättre band? Men aja, tror liksom inte det var den typen av rock hon menade för då är hon dum i huvudet om hon missat all glad pop och skate rock.


   
SvaraCitera

emery:

Men alltså om man nu ska tipsa om sån typ av NY "glad rock" så finns det väl ändå bättre band? Men aja, tror liksom inte det var den typen av rock hon menade för då är hon dum i huvudet om hon missat all glad pop och skate rock.

Jaja, kanske inte det bästa men inte fan vet jag hur trådskaparen vill ha det :O

Nu kanske jag låter som en sån där sidbytarperson, men kan erkänna att Andrew W.K är ganska kass xD


   
SvaraCitera

Erkowich:

men kan erkänna att Andrew W.K är ganska kass xD

Ja och underligt.[cute]


   
SvaraCitera

All Time Low är inte deppmusik direkt, men deras musik lutar väl mer åt pop/punk-hållet.


   
SvaraCitera

Queen? [blush]


   
SvaraCitera

den bästa musiken handlar oma tt vlja dö


   
SvaraCitera