Aviseringar
Rensa alla

Gladiatorerna


Ämnesstartare

Vad har jag för fel när jag blir gråtmild av att se gladiatorerna på Tv4? Så fint när de kramar om varandra efter en fight. Gillar ni programmet?


   
Citera

Jag hade en Gladiatorerna t-shirt för ett X antal år sedan.
Jag saknar den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utöver Wikegård ser jag inte behållningen i detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser jag en BD-gif igen så bannar jag förbrytaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Ser jag en BD-gif igen så bannar jag förbrytaren.

[love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gör Niklas med sina 170 cm och 66 kg i Gladiatorerna?
Hur tänkte tv4 produktionen när dom började gallra bland alla tusentals ansökningar, det kan man fråga sig..

Bästa kompletta gladiatorn Ako "Toro" Rahim är överlägsen. Grym kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Vad gör Niklas med sina 170 cm och 66 kg i Gladiatorerna? Hur tänkte tv4 produktionen när dom började gallra bland alla tusentals ansökningar, det kan man fråga sig..

Alla gillar en underdog? Finns större problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillade det mer förut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Vad gör Niklas med sina 170 cm och 66 kg i Gladiatorerna?

Äh, han hade ju tränat i ett år för eländet (tex genom att springa upp för Hammarbybacken 23 gånger per träningspass), och bristen på styrka till trots är han ju en klippa på hinderbanan. En evighetsmaskin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har varit skit ända sedan Zeke dog.


   
SvaraCitera

Är kär i alla gladiatorer [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer ihåg när gladiatorkorten följde med i estrellas chipspåsar, those where the days [love]


   
SvaraCitera

Nej men det är lite roligt att se för att det är så tillgjort, och för att det är trevligt att se vältränade människor. När jag var runt 10 år träffade jag två gladiatorer på nån invigning och tog kort med dem. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Bästa kompletta gladiatorn Ako "Toro" Rahim är överlägsen. Grym kille.

Har typ ingen koll på Gladiatorerna numera (missade till och med att en bekant från mitt gamla gym var med), men jävligt kul att Rahim tagit sig dit. Vill minnas att han har en rätt bra fysik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Har typ ingen koll på Gladiatorerna numera (missade till och med att en bekant från mitt gamla gym var med), men jävligt kul att Rahim tagit sig dit. Vill minnas att han har en rätt bra fysik.

Jag började följa honom via hans videobloggar på YouTube. Han verkar vara en riktigt skön lirare. Mycket humor och träning, sånt jag gillar. Men han är helt överlägsen rent kroppsligt. Titta in hans meritlista. Spikrak uppåt bland toppen.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ako_Rahim


   
SvaraCitera