Aviseringar
Rensa alla

glädjens kraft osv


Ämnesstartare

mopsen:

BULL

[surprised][wink], ok ska gå förbi dig o köpa något i sommar tror jag. kommer le busigt o du kommer tro att jag stöter på dig. men nu vet du att det är jag 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

, ok ska gå förbi dig o köpa något i sommar tror jag. kommer le busigt o du kommer tro att jag stöter på dig. men nu vet du att det är jag 😛

BEHÖVS EJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

BEHÖVS EJ

gör för att jag vill ju [confused]

*EDIT alltså vill ha det ni säljer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

vill ha det ni säljer

finns liknande nerför gatan [cry]


   
SvaraCitera

HK Berghdal:

du kan va

Är smal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

finns liknande nerför gatan

okey, men erat ligger så bra till o så luktar det så himla gott. tar erat[crazy], har aldrig testat eftersom att det är så dyrt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

okey, men erat ligger så bra till o så luktar det så himla gott. tar erat, har aldrig testat eftersom att det är så dyrt

du vet verkligen var jag jobbar [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

du vet verkligen var jag jobbar

ne är inte säker. men verkar som om jag har rätt. gick förbi stället i somras o tyckte att jag såg dig. sen tror jag att du sagt på um att du jobbar på ett sådant ställe :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

men verkar som om jag har rätt. gick förbi stället i somras o tyckte att jag såg dig. sen tror jag att du sagt på um att du jobbar på ett sådant ställe :p

hur såg jag uit? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

hur såg jag uit?

kommer inte ihåg riktigt! men kvinnan jag såg var väldigt lik de bilder jag sett av dig på um så gjorde en otroligt skicklig koppling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

men kvinnan jag såg var väldigt lik de bilder jag sett av dig på um så gjorde en otroligt skicklig koppling

vilke betyder att bilderna jag har lagt ut på mig själv ej glorifierar så mycket. nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

vilke betyder att bilderna jag har lagt ut på mig själv ej glorifierar så mycket. nice.

va pessimistisk du e mot dig sjlv!, tycker ni ser fina ut i era kläder [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

va pessimistisk du e mot dig sjlv!, tycker ni ser fina ut i era kläder

vanliga t-shirts? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

vanliga t-shirts?

nej, det är väl mer än så har jag för mig. förkläde o typ något på huvudet. o allt i matchande färger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

förkläde o typ något på huvudet. o allt i matchande färger

du minns nog fel. [sad] [cry]


   
SvaraCitera