Aviseringar
Rensa alla

Glasögon eller inte glasögon?


Ämnesstartare

Hej. Jag undrar bara om ni killar tycker att det är fult med tjejer som har glasögon? Jag har det egentligen fasst jag använder linser för det mesta. Hur-som-helst, jag undrar bara om ni killar tycker att det är fult eller om jag ska använda glasögonen igen...[wink]


   
Citera
Ämnesstartare

Inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på om du passar i dem. Vissa ser skitsnygga ut i glasögon, andra inte. Bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ninjagirl:

Hej. Jag undrar bara om ni killar tycker att det är fult med tjejer som har glasögon?

passaro:

Beror väl på om du passar i dem. Vissa ser skitsnygga ut i glasögon, andra inte. Bild.

[y]
de hetaste flickorna jag sett har haft glasses o rawr 😉 I like it 😀 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Beror väl på om du passar i dem. Vissa ser skitsnygga ut i glasögon, andra inte. Bild.

Asså... Jag ser lite nördig ut i glasögon... Men jag orkar inte ha linser mer... *suck*[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha glasögon om du trivs bättre med det helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn:

Ha glasögon om du trivs bättre med det helt enkelt.

Snygga brukar för övrigt inte bli fulare i glasögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ninjagirl:

Hej. Jag undrar bara om ni killar tycker att det är fult med tjejer som har glasögon? Jag har det egentligen fasst jag använder linser för det mesta. Hur-som-helst, jag undrar bara om ni killar tycker att det är fult eller om jag ska använda glasögonen igen...[wink]

Är du snygg spelar det ingen roll.


   
SvaraCitera

tjejer i glasögon är hett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på om man passar. Micromiss.blogg.se är snygg i sina glasögon.


   
SvaraCitera

Men ha det du trivs bäst med. [smile] Jag använder linser då jag trivs bättre i det och tycker fördelarna väger upp bättre jämfört glasögon. Dock är det ett känt faktum att både killar och tjejer attraherats av olika saker beroende på individ, så välj det du tycker bäst om helt enkelt ! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan vara fint, kan vara fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

[tired]

Underbart, detta var mitt 32 000:e inlägg [bigsmile][love]

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle vilja passa i glasögon, tycker det är hawt


   
SvaraCitera