Aviseringar
Rensa alla

global uppvärmning VISST!!


Ämnesstartare

​klicka

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Det har ju alltid gått i vågor dedär klimatet [smile]


   
SvaraCitera

Extra! Extra! Sverige i januari är fortfarande kallt, miljöproblemen måste vara en bluff!!


   
SvaraCitera

Inte undra på att miljötoppmötet i Köpenhamn blev en flopp...den sabla isbjörnen vägrade ju att smälta. 😀 Det är humor...vart tog växthuseffekten vägen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej jag tror på allt som media säger till mig och dessutom har jag sett det på film. Växthuseffekten existerar![rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The_gunslinger:

Växthuseffekten[rolleyes]

*Global uppvärmning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Januari var den varmaste på 32 år. Förra årets januari den näst varmaste på över 130 år. fakta, någon?

http://biologyandpolitics.blogspot.com/2010/02/januari-2010-ovanligt-varm.html


   
SvaraCitera

The_gunslinger:

Växthuseffekten existerar!

Så du tror inte på växthuseffekten, du? [rolleyes][rolleyes] [cute]

Jorden är platt också, antar jag?


   
SvaraCitera

The_gunslinger:

Växthuseffekten existerar![rolleyes]

Haha, växthuseffekten existerar onekligen. Den är inte heller något som är unikt för jorden... kolla bara på Venus - där har du tamejfan växthuseffekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Så du tror inte på växthuseffekten, du?

Tror iaf inte att ngt av "miljöproblemen" är människans fel. T om miljömupparna själva lär nog inte tro på allt det säger alla gånger. Men att dra igång en stor hysteri hos allmänheten om ett klimathot kan man tjäna mycket pengar på och vinna politiska röster.


   
SvaraCitera

The_gunslinger:

Men att dra igång en stor hysteri hos allmänheten om ett klimathot kan man tjäna mycket pengar på och vinna politiska röster.

aa, såklart.

fast terrorhotet är helt riktigt och vi kommer snart att ha tagits över av smutsiga araber som kommer att våldta våra kvinnor, halalslakta alla blonda svenskar och köra upp koraner i röven på resten. det är ren fakta och inget man kan vinna röster på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trams:

fast terrorhotet är helt riktigt

Ja såklart att det är. Även om du nu överdrev en hel del.

Dessutom så finns det en klimatförändring bara det att jag är övertygad om att den har med annat att göra än med hur mycket bil vi kör.


   
SvaraCitera

The_gunslinger:

Ja såklart att det är.

[love]

The_gunslinger:

Dessutom så finns det en klimatförändring bara det att jag är övertygad om att den har med annat att göra än med hur mycket bil vi kör.

nej, för det skulle ju innebära att vi skulle behöva förändra vår livsstil! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cruella De Vil:

Inte undra på att miljötoppmötet i Köpenhamn blev en flopp...

Nej köpenhamn blev en flopp för att U-länderna inte ville gå med på deras ''avtal''.
Alltså U-länderna vill ju kunna utvecklas. Vilket man förstår, nån gång måste afrikanerna kunna komma ur grottorna, men då på grund av hela ''klimatgrejen'' och deras krav, så kommer inte U-länderna få den möjligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The_gunslinger:

Ja såklart att det är. Även om du nu överdrev en hel del.

Dessutom så finns det en klimatförändring bara det att jag är övertygad om att den har med annat att göra än med hur mycket bil vi kör.

ja, det kommer alltid att finnas klimatförändringar, det är inte bara vi som orsakar det.

MEN, vi snabbar på och förstärker klimatförändringarna.


   
SvaraCitera