Aviseringar
Rensa alla

Glöm inte att resa er för Lars Vilks!


OF 5:

Men flyr man från en regim för att man vet hur dem behandlar folk som ställer jobbiga frågor och sedan åker tillbaka för att ställa jobbiga frågor då tycker jag man får skylla sig själv.

Hur kan du kalla en frihetskämpe som offrar sig för att folket ska få en bättre framtid för idiot? Hur kan du uppmana folk att inte uppmärksamma honom när du vet att det är det enda sättet att eventuellt få honom frikänd? Du är ju ffs likgiltig. För övrigt flydde han eritriansk-etiopiska kriget.


   
SvaraCitera

Djeydjey:

Du är ju ffs likgiltig. För övrigt flydde han eritriansk-etiopiska kriget.

det må jag vara. Men han visste vad han gav sig in i, då ska han inte klaga när det skiter sig.


   
SvaraCitera

OF 5:

det må jag vara. Men han visste vad han gav sig in i, då ska han inte klaga när det skiter sig.

Kanske det, men gör det honom till en idiot som inte bör uppmärksammas? Om du tycker det med hänsyn till din uttalade likgiltiga inställning så tror jag inte att vi kommer så mycket längre i diskussionen.


   
SvaraCitera

Djeydjey:

m inte bör uppmärksammas? Om du tycker det med hänsyn till din uttalade likgiltiga inställning så tror jag inte att vi kommer så mycket längre i diskussionen.

skönt


   
SvaraCitera

frihetenärhär:

Titan och hjälte!

/facepalm


   
SvaraCitera

Jag tycker att Vilks borde bli vårt lands kulturminister. Dessutom så bör han tilldelas Nobels Fredspris och något pris i civilkurage. Han vågar ta fajten mot islam.


   
SvaraCitera

Blofeld:

Jag tycker att Vilks borde bli vårt lands kulturminister. Dessutom så bör han tilldelas Nobels Fredspris och något pris i civilkurage. Han vågar ta fajten mot islam.

kan du inte sluta trolla nu du är ju värre än Nortexius var...


   
SvaraCitera

qazedctgb:

kan du inte sluta trolla nu du är ju värre än Nortexius var...

Ibland saknar jag den jäveln 🙂

EDIT: "Han" var liksom lite mer trovärdig eftersom "han" var 14.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Ibland saknar jag den jäveln 🙂

ja ham var i alla fall roligare än Blofeld men dom är ju samma skrot och korn 😛


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

qazedctgb:

dessutom finns redan tråden... http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=284689&page=1#10579647


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera