Aviseringar
Rensa alla

glöma någon som man är kär i?


Ämnesstartare

Gabrielle:

Vad du än gör så ska du inte börja knulla runt. Sämsta! Det är beroendeframkallande och samtidigt jäkligt ångestfyllt.

det är nog individuellt[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burger:

det är nog individuellt[no-no]

Fan, orkar inte dra det här med "att ha en sund inställning till sin kropp" inför någon annan när jag inte ens själv tror på det. Men kanske ligger något i det ändå? Vad vet jag.


   
SvaraCitera

sincan:

Jag blir kär flera gånger om dagen och mitt hjärta trasas sönder lite för varje gång en person försvinner ut ur mitt liv.

Här har du en tårta.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gabrielle:

Vad vet jag.

Jag vet inte heller[crazy]


   
SvaraCitera
sincan

RakatKadaver:

Här har du en tårta.

Tack, varför?[blush]Dold text: har jordgubbar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gabrielle:

Vad du än gör så ska du inte börja knulla runt. Sämsta! Det är beroendeframkallande och samtidigt jäkligt ångestfyllt. Även om det inte är till någon tröst, så kommer det förmodligen ta äckligt lång tid att glömma henne

det handlar om självrespekt och jag tror eller det är så här igen mår bra av att ligga med halva sveg typ 1000 pers eller? det är vad jag tror dock specilet när man är ledsen kanske det inte är nån hit heller.


   
SvaraCitera

sincan:

Tack, varför?

Rule #32: Gotta enjoy the little things.


   
SvaraCitera
sincan

RakatKadaver:

Rule #32: Gotta enjoy the little things.

true story


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glömmer gör man aldrig och glömma vill man ju inte heller. Men man får lära sig att leva med det bara. Efter ett tag blir det bättre och gör inte lika ont längre. Men det kan hugga till i mig fortfarande ibland och då var det ett år sedan jag och min senaste gjorde slut. Och inte direkt för att jag saknar honom utan mest för hur allt blev.

Fortsätt leva livet som vanligt, träffa vänner, hitta på saker. Men gråt också om du behöver det, det är viktigt.

Och ta bort gamla sms och ta bort personen från facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antar det men vi var so close förut sen bråka vi jag har dåligt samvete över det... vill bara säga fölåt inte för att jag är förblindat kär( dock gillar jag denna person fortffarande) men för att det känns bättre och jag planerar att ta bort.... men ska nog konakta sen får vi se... förväntar mig inte mycket har mer eller mindre gett upp men drömmen skulle vara att denna perosne bara dök upp och sökte mig och allt blev bra eller bara skrev nånting och det slutar som i alla filmer [crazy][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli en man! En man känner inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha en man utan känslor är det inte många som vill ha 😛 dock bröt jag konakten jag är ingen toffel liksom ^^ ( bryr dig =känslor) dags att hitta nån annan ligga runt haha nja vet inte kanske får se tack för svaren iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG KAN INTE BLI KÄR OCH JAG HATAR DET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste dock säga att jag ej mött varenda snubbe i världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Bli en man! En man känner inte.

Typ så kommer jag bli, är glad för det efter vad jag gått igenom 🙂


   
SvaraCitera