Aviseringar
Rensa alla

GLÖMDE SÖKA GYMNASIUM!?


Ämnesstartare

Okej, jag får panik och ångest här!

Senaste söktiden till gymnasiet var den 14 februari. Och eftersom jag är så flamsig så självklart ska jag glömma det då, och eftersom samhället är så fucked up nowadays att man inte klarar sig utan gymnasieutbildning så vet jag inte vad jag ska ta mig till?! Kan man söka under den perioden som man kan ändra sitt val? Någon som kan hjälpa en ungmö i nöd? :'o 


   
Citera

LittleLionMan: samhället är så fucked up nowadays att man inte klarar sig utan gymnasieutbildning

bullshit 


   
SvaraCitera

Du kan förmodligen söka nu med, bara två veckor för sent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
Du kan förmodligen söka nu med, bara två veckor för sent

Har kollat på internet, hittar ingenstans att söka


   
SvaraCitera

LittleLionMan: Har kollat på internet, hittar ingenstans att söka

Har ingen koll på hur gymnasieval går till numer, men ring skolan(eller vilka som nu har hand om ansökningarna) du vill söka in till och fråga


   
SvaraCitera

Skit i gymnasiet! Sök direkt till uni! Du fixar't 😉


   
SvaraCitera

Tank yau


   
SvaraCitera

finns väl en omvalsperiod någon gång i april/maj? en kille i min förra klass (högstadieklassen) valde inte heller något den första perioden (jan/feb) så han väntade bara och loggade in med lösenordet han fått tidigare och valde som vanligt, inget att oroa sig för 🙂


   
SvaraCitera

LittleLionMan:

Har kollat på internet, hittar ingenstans att söka

Kontakta studievägledare på din skola eller i din kommun så hjälper dom dig


   
SvaraCitera

Jag ändrade mina val på sommarlovet och kom in ändå :p

 


   
SvaraCitera

Prata med din syo!


   
SvaraCitera

Det kommer väl en omvalsperiod? Då brukar det gå att söka 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

judas675:
finns väl en omvalsperiod någon gång i april/maj? en kille i min förra klass (högstadieklassen) valde inte heller något den första perioden (jan/feb) så han väntade bara och loggade in med lösenordet han fått tidigare och valde som vanligt, inget att oroa sig för 🙂

ÅH vilken lättnad! Gud! Tack så mycket! 😀


   
SvaraCitera