Aviseringar
Rensa alla

Glömt namnet på en kompis [sad]


Ämnesstartare

Jag har en vän, vi träffades första gången för 3 år sedan på en fest. Vi bor väldigt nära varandra så det har hänt att han kommit till mig på fest och jag kommit till honom på fest.

Sen träffas vi ofta på affären och kommer på att vi ska hitta på nått.

Ett problem! Jag har glömt vad han heter! Jag kan omöjligt komma på det! Vad ska jag göra? [cry]

Han verkar inte finnas på facebook å det va ju 3 år sen vi träffades [tard]

UM, what to do?


   
Citera

Kom du inte ihåg vad vad han heter i efternamn? Prata med dina kompisar, dina kompisar vet? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Kom du inte ihåg vad vad han heter i efternamn? Prata med dina kompisar, dina kompisar vet? 🙂

Nä vet inte hans efternamn heller [sad] Vi har typ inga gemensamma vänner, bara några som jag inte alls känner väl. Frågar jag dom kommer dom ju skvallra [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Nä vet inte hans efternamn heller Vi har typ inga gemensamma vänner, bara några som jag inte alls känner väl. Frågar jag dom kommer dom ju skvallra

Fråga någon av dem "du, vem var det som gjorde det där(givetvis något du vet att person a har gjort)förut du vet?!?!" förhoppningsvis svarar de med att det var ju Valle Kukskalle. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

Fråga någon av dem "du, vem var det som gjorde det där(givetvis något du vet att person a har gjort)förut du vet?!?!" förhoppningsvis svarar de med att det var ju Valle Kukskalle. [party]

Smart! [party] ska testa så fort jag får chansen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Smart! ska testa så fort jag får chansen!

Kom på det nu faktiskt. [cool]


   
SvaraCitera

fet keffing:

Valle Kukskalle.

Haha smart sagt;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Haha smart sagt;)

Haha, var det det smartaste i mitt inlägg?


   
SvaraCitera

fet keffing:

Haha, var det det smartaste i mitt inlägg?

Ja nästan, Det roligaste i inlägget i alla fall[smile]


   
SvaraCitera
Yaren

Har du glömt vad han heter i förnamn? Lek en lek och be honom säga kändisar som delar hans förnamn.
Då får du ju reda på vad han heter utan att fråga 🙂

MusPlupp:

Han verkar inte finnas på facebook

Hur ska du kunna veta om han har fb om du inte vet vad han heter 🙂


   
SvaraCitera

du behöver ju inte veta namnet på alla du känner eller ?
isf skulle mitt liv va skit segt [rolleyes]

*DU:a hela tiden så är problemet löst* [wink]

du kan ju bara säga hej, när ni träffas *bara hej, inte säga namnet* om ni nu träffas

brukar göra det när någon jag känner(men glömmt namnet på säger hej till mig"fast dom brukar alltid kunna mitt namn utav någon anledning [rolleyes]" )

HEJ:a OCH DU:a hela tiden så är alla dina problem lösta [crazy]


   
SvaraCitera