Aviseringar
Rensa alla

Gnäll pga. mycket kroppsbehåring. Varför?


Ämnesstartare

Det finns många trådar där killar gnäller om att dem har för mycket kroppsbehåring och om hur dåligt självförtroende dem får pga detta.
Men jag förstår verkligen inte varför dem känner så här, DE E JU SKIT MANLIGT. Jag har själv ganska måttlig med kroppshår...på vissa ställen är det nästan babylent:/
Känner mig som ett litet glin bredvid mina apor till polare... det suger verkligen 🙁
Finns det någon med samma problem eller som är likasinnad i frågan?


   
Citera

Tycker inte om hår.


   
SvaraCitera

aah, är hårig och känner mig jättemanlig [cool]


   
SvaraCitera

är också hårig. Känner mig manlig när jag ser på mina orakade smalben...


   
SvaraCitera

...


   
SvaraCitera

hade hellre valt dig framför en "apa".


   
SvaraCitera

Har med den mänskliga psykologin att vi alltid strävar efter att få det vi inte har och vara den vi inte är.


   
SvaraCitera
Exner

woloola:

SKIT

woloola:

är

woloola:

MANLIGT


   
SvaraCitera

Som om manlighet är något att sträva efter..


   
SvaraCitera

stereo total:

Som om manlighet är något att sträva efter

Klart det är, män har ju högst lön!


   
SvaraCitera

för att många tjejer tycker det kan vara lite läskigt att ligga och gosa med en björnfäll i sängen.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Som med allt annat så är det väl "lagom" som eftersträvas hos de flesta.


   
SvaraCitera

Nintendo:

aah, är hårig och känner mig jättemanlig [cool]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Har med den mänskliga psykologin att vi alltid strävar efter att få det vi inte har och vara den vi inte är.

möjligen att det ligger i vår kultur, men det är absolut inte en inbyggd funktion i det mänskliga psyket.


   
SvaraCitera

internet:

möjligen att det ligger i vår kultur, men det är absolut inte en inbyggd funktion i det mänskliga psyket.

Självklart det jag menar. Uttrycker mig hemskt klumpigt ibland. Tack för tillrättavisningen.


   
SvaraCitera