Aviseringar
Rensa alla

Gnelllllllllllllllllll


Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men känner mig så sämst pga bara sovit hela dagen, + gillar mitt jobb[sad] borde gå upp och städa o rycka upp mig eller nåt. segdag[sad]

Hallåärutokigeller? Sov vidare, ta d lugnt, det är lördag, du förtjänar ledighet. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Hallåärutokigeller? Sov vidare, ta d lugnt, det är lördag, du förtjänar ledighet. =)

näämen har varit en såndär ligga-i-sängen-med-dator-på-magen-hela-dagen-och-känna-sig-allmänt-sunkig-och-dålig-​dag[sad]


   
SvaraCitera

har döda soldater i halsen, och de blir bara fler och fler [cry]
och jag är ensam, min familj åkte på semester idag
wäää


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

har döda soldater i halsen,

haha vad är det? :S aldrig hört det uttrycket innan!

lisamiranda:

och jag är ensam, min familj åkte på semester idag
wäää

skönt ju[cute]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

haha vad är det? :S aldrig hört det uttrycket innan!

haha, det är min doktor som är lite knasig. jag har en halsinfektion som hon liknar med ett krig, och de onda bakterier som min kropp lyckats ta kål på är döda soldater. det dumma är att de döda soldaterna samlas som typ varblåsor i svalget, så de förvinner inte helt. så himla äckligt, det ser ut som att jag har mögel i halsen [sad]

Nintendos BFF:

skönt ju

jag har varit ensam hemma i en månad pga denna äckliga sjukdom. har visserligen fått lite sällskap om kvällarna när familjen kommit hem från jobbet, men ändå. vill inte vara ensam längre [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

så himla äckligt, det ser ut som att jag har mögel i halsen [sad]

går det inte att spola bort eller nåt ba?


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

går det inte att spola bort eller nåt ba?

nä, sitter fast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

nä, sitter fast

låter hemskt[sad] äre halsfluss typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

tråkigt väder

trött
stressad
fryser


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

låter hemskt äre halsfluss typ?

körtelfeber [sad] ligger just nu tvåa på min lista över de värsta sjukdomarna jag varit med om. men om jag inte blir frisk snart tar den nog över förstaplatsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

körtelfeber [sad] ligger just nu tvåa på min lista över de värsta sjukdomarna jag varit med om. men om jag inte blir frisk snart tar den nog över förstaplatsen

ush da, vilken var den värsta?


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

ush da, vilken var den värsta?

hade vattkoppor när jag var femton. tre veckors kliande och smärta. grät konstant för att det var så förbannat jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

hade vattkoppor när jag var femton. tre veckors kliande och smärta. grät konstant för att det var så förbannat jobbigt.

oj va sent att ha det 🙁 trodde man typ brukade få vaccin eller nåt om man aldrig fick det som barn?


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

oj va sent att ha det 🙁 trodde man typ brukade få vaccin eller nåt om man aldrig fick det som barn?

har ingen aning faktiskt [sad] en sak är säker iaf: får jag barn ska jag se till att de får vattkoppor medan de fortfarande är små. det är lindrigare då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

har ingen aning faktiskt [sad] en sak är säker iaf: får jag barn ska jag se till att de får vattkoppor medan de fortfarande är små. det är lindrigare då.

ah vet!! har hört att man kan dö av det tom?


   
SvaraCitera