Aviseringar
Rensa alla

god afton


Ämnesstartare

nån som vet nån bra sida där man kan kolla filmer på? jag hade bra sidor förr men minns de ej.

[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

youtube
utbilda dig lite om världen osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

youtube
utbilda dig lite om världen osv

finns inget på youtube

sen kony skiten tänker jag aldrig se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hört talas om torrents?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

sen kony skiten tänker jag aldrig se

Det är inte Kony det är bara en efterbliven titelskrivare, Occupation 101 är det, en dokumentär om Israel - Palestinakonflikten. Det är bara någon mupp som lagt till det "the real kony" för att få lite views


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hört talas om torrents?

vet inte hur man använder det

dazed:

Det är inte Kony det är bara en efterbliven titelskrivare, Occupation 101 är det, en dokumentär om Israel - Palestinakonflikten. Det är bara någon mupp som lagt till det "the real kony" för att få lite views

haha vilken idiot. okej då är det ju lite mer intressant iaf antar jag. kony är jag så jävla tröt på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vet inte hur man använder det

seriöst!? [surprised]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

nån som vet nån bra sida där man kan kolla filmer på? jag hade bra sidor förr men minns de ej.

noobroom.com [y]
Tyvärr finns det ingen text på filmerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

seriöst!?

faktiskt. vadådå? jag är cool

Tjejen_med_hjärtat:

noobroom.com
Tyvärr finns det ingen text på filmerna.

tack. ska kolla upp

haha det är lugnt så länge filmen är på engelska/svenska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

faktiskt. vadådå? jag är cool

Du vill inte lära dig heller? Jag menar, en enkel google-sökning & kunskapen är din..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du vill inte lära dig heller? Jag menar, en enkel google-sökning & kunskapen är din..

njä. aldrig behövt kunna det. orkar nog inte lära mig nu heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

orkar nog inte lära mig nu heller

Det är simpelt som fan! Det enda du behöver göra är att installera någon BitTorrent-klient, exempelvis: µTorrent Länk: http://www.utorrent.com/

Därefter kan du surfa in på exempelvis thepiratebay, söka efter en film, klicka "Download Torrent", Och filen öppnas automatiskt i BitTorrent-klienten.. Du väljer en plats att spara filmen på & vips, den är nere.. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

är det en dvärg med michael jackssons ansikte[tard]? damn thats creepy. din avatr alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Därefter kan du surfa in på exempelvis thepiratebay, söka efter en film, klicka "Download Torrent", Och filen öppnas automatiskt i BitTorrent-klienten.. Du väljer en plats att spara filmen på & vips, den är nere..

hmm coolt. tack för förklarningen. verkar dock lite knepigt ändå [blush] men får la försöka mig på det nån dag för att se om jag kan

YaBasta:

är det en dvärg med michael jackssons ansikte? damn thats creepy. din avatr alltså

hahaha. skulle kunna vara det

dock är det den läskigaste mannen nånsin. är Brian Peppers. kolla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Brian Peppers.

wtf!? är de en riktig snubbe, trodde det va en fejk bild, äcklig kille


   
SvaraCitera