Aviseringar
Rensa alla

God förmiddag på er! (ja det är lite förmiddag fortfarande)


Ämnesstartare

Vad har ni för er en regnig dag som denna?

Jag ska koka gröt och sen vet jag ej. Skulle ha träffat kompis idag men så blidde det ej. Nä.
Jag har faktiskt inte badat än i år. Har ni? 🙁 men det går framåt - nu har jag åtminstone en bikini! Den är i en mycket fin blå nyans. Har ni provat på någon form av yoga någon gång? Vill har underbar yogamassage. Åh tänk om man kunde ha en förslavad yogainstruktör hemma och få den att massera en hela dagarna. Kan dock lite ansiktsmassage, så jag får massera mig själv. Det får gå bra det med.
Vad skulle jag skriva mer..... glömde bort det så nu får ni tyvärr aldrig veta.

Men ni kan väl roa mig lite vettja.

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag ska till min mamma och fira hennes födelsedag som inträffade för tre dagar sedan (vet dock inte hur gammal hon blev???). Köpt 1 presentkort på skivbutik och 1 bukett.

Har inte badat i år. [sad] är för kallt/ruskigt alltid när jag vill bada. Finns inte heller några bra sjöar nära mig. Funderar på att bada om ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Jag ska till min mamma och fira hennes födelsedag som inträffade för tre dagar sedan (vet dock inte hur gammal hon blev???). Köpt 1 presentkort på skivbutik och 1 bukett.

Det var snällt!

genus:

Har inte badat i år. [sad] är för kallt/ruskigt alltid när jag vill bada. Finns inte heller några bra sjöar nära mig. Funderar på a

Ja man _måste_ ju nästan bada någon gång iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja man _måste_ ju nästan bada någon gång iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja man _måste_ ju nästan bada någon gång iaf.

Ja, helst i havet också

men ska göra något coolare om ett tag, nämligen:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

inte hittat någon fin bikini än? [sad]

genus:

men ska göra något coolare om ett tag, nämligen:

Åhh testat innan? måste man stänga helt? verkar avslappnande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åhh testat innan? måste man stänga helt? verkar avslappnande.

inte testat innan! man måste inte stänga om man inte vill. ja, det verkar fett avslappnande. fast hoppas ej att jag får massa påträngande minnesbilder i huvudet av att bara ligga ner och ta det lugnt lol [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mår litet dåligt. tror jag måste börja sköta min sömn bättre igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej GENUS!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

fast hoppas ej att jag får massa påträngande minnesbilder i huvudet av att bara ligga ner och ta det lugnt lol [sad]

Ibland blir man ju ännu mer nervös av sådant. Påtvingad avslappning liksom. Men jag har nog genom yoga blivit litelite bättre på det vill jag tro. De tjatar ju alltid om att man ska "notera tankarna, men sedan släppa dem fria". Vilket i sig låter blajigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej isola !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej utis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

mår litet dåligt. tror jag måste börja sköta min sömn bättre igen.

Ja sömn är viktigt. Du kanske behöver yoga?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HON FÖRSÖKER FRAMSTÄLLA SIG SOM VÄRSTA YOGAPRETTOT MEN JAG LIGGER I MITT DAMMIGA FODRAL I HALLEN OCH HAR SÅ GJORT ETT TAG mvh isolas yogamatta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja sömn är viktigt. Du kanske behöver yoga?????

nej 🙁


   
SvaraCitera