Aviseringar
Rensa alla

God förmiddag på er! (ja det är lite förmiddag fortfarande)


Badade igår i min nya sexy baddräkt, ja ni läste rätt!!!! Bild kmr på bloggen ni vet adressen va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God morgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Badade igår i min nya sexy baddräkt, ja ni läste rätt!!!! Bild kmr på bloggen ni vet adressen va?

ojojojoj

trubdruider:

God morgon

jaså, det är dags att vakna nu??

Schism:

han snodde ju ett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jaså, det är dags att vakna nu??

japp, tänkte så [cute]

och nu lagar jag pasta och quornfärssås till frukost haha.
vad har du för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

och nu lagar jag pasta och quornfärssås till frukost haha.
vad har du för dig?

gott!
nu gör jag ingenting.. mer än att lyssna på denna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åh tänk om man kunde ha en förslavad yogainstruktör hemma

Mor min är yogainstruktör, du vet inte vad du önskar efter[cry]


   
SvaraCitera
Paseo

Yoga är avkopplande efteråt men jävligt jobbigt under tiden, musklerna i min kropp dööööööööör. Men man blir ju bättre o bättre o då blir det ju mindre jobbigt såklart.

Jag har vilat hela dagen pga min första lediga dag utan något alls på schemat på länge. Får ju liksom passa på. Nu ska jag städa, har du tips på hur jag kan komma igång söta isola? Det går ju bra när man väl börjat, men vägen dit är lång och svår.

Jag har badat en del iår, första gången sedan 2009 jag badar utomhus och första gången sedan 2007 jag badar i Sverige. Gillade det ej förut, men iår så började jag helt plötsligt gilla det. Jag bor ju bara ett par steg från en strand numera så kan va därför iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Yoga är avkopplande efteråt men jävligt jobbigt under tiden, musklerna i min kropp dööööööööör. Men man blir ju bättre o bättre o då blir det ju mindre jobbigt såklart.

Jaa skitjobbigt för kroppen och en massa positioner, men den allmänna uppfattningen verkar ju vara att man bara sitter och mediterar.

Paseo:

passa på. Nu ska jag städa, har du tips på hur jag kan komma igång söta isola? Det går ju bra när man väl börjat, men vägen dit är lång och svår.

Sätt på radio eller musik och börja torka av lite här och där, det brukar ge sig sen. Jag slarvstädar typ jämt och bara dammsuger och plockar undan lite. Borde dammtorka och skura oftare. Vill skura sådär som Pippi med borstar på fötterna.

Paseo:

Jag bor ju bara ett par steg från en strand numera så kan va därför iofs.

ojoj låter dyrt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Mor min är yogainstruktör, du vet inte vad du önskar efter[cry]

En gympaisntruktör eller en _riktig_ , en sådär som har åkt runt och yogat med munkar i indien osv? Brukar ni yoga hemma? Kan hon ansiktsmassage? Åh [sad]


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

Sätt på radio eller musik och börja torka av lite här och där, det brukar ge sig sen. Jag slarvstädar typ jämt och bara dammsuger och plockar undan lite. Borde dammtorka och skura oftare. Vill skura sådär som Pippi med borstar på fötterna.

Jag vill va som du [sad] Ah, ska börja med det tror jag, jag brukar annars städa en gång i veckan pga har inte tid för annat, men ska ändra på det, lite småplock kan man ju alltid skjuta in någonstans.

isola:

ojoj låter dyrt

Ja, de billigaste husen här går för 6 miljoner, men jag bor i lägenhet, då är det som en vanlig hyra ba [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Ah, ska börja med det tror jag, jag brukar annars städa en gång i veckan pga har inte tid för annat,

Jag med! Eller plocka undan kan jag göra lite vart efter, men dammsuga brukar jag göra en gång i veckan. Högst. Men dammsuger lite sådär olika ställen.


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

Jag med! Eller plocka undan kan jag göra lite vart efter, men dammsuga brukar jag göra en gång i veckan. Högst. Men dammsuger lite sådär olika ställen.

Jag ska vråldammsuga mina fåtöljer idag, de är stenhårda att sitta på och kommer från början av 1900-talet, så det känns som att de ska explodera varje gång pga elektriciteten, därför dammsugs de inte så ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En gympaisntruktör eller en _riktig_ , en sådär som har åkt runt och yogat med munkar i indien osv? Brukar ni yoga hemma? Kan hon ansiktsmassage? Åh

En sån som snöat in sig totalt och rest runt i halva asien[cry] Och ja, hon måste ju prova sina nya pass på någon[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Jag ska vråldammsuga mina fåtöljer idag, de är stenhårda att sitta på och kommer från början av 1900-talet, så det känns som att de ska explodera varje gång pga elektriciteten, därför dammsugs de inte

fota dem! älskar sådana möbler. har letat hur länge som helst efter en mörkröd rokokofåtölj.
(fast rokokon var ju något innan 30-talet heh)


   
SvaraCitera