Aviseringar
Rensa alla

God killparfym?


Ämnesstartare

Hej!
jag ska köpa en ny parfym till min pojkvän men vet verkligen inte vilka som luktar gott och inte, har inte heller så stor lust att leta igenom hela parfymavdelningen.. så är det någon som vet en killparfym som luktar gott? inte för tung och absolut inte gubbig! typ en ganska frisk och fräsh doft som passar en 20åring 🙂

den han har nu luktar inte så jättegott nämligen så jag har fått i uppdrag att hitta en ny och ge honom i julklapp, vilket är helt jävla hopplöst haha


   
Citera
Ämnesetiketter

Jean Paul Gaultier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tom Fords parfym är väldigt god. Du behöver inte oroa dig att du inte vet vilken det är. Tom Ford har bara gjort en herrparfym.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl individuellt! [mad]
Du och din feta röv får helt enkelt ta och gå till parfymavdelningen och lukta dig till den rätta! Var inte så jävla lat.
...Och skippa chokladen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

män har ine parfym[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för tipsen! ska kolla dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

All herrparfym luktar apa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har Armani Code, den luktar paradis och nybakt bröd. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axe ska det va....


   
SvaraCitera
Jeay_L

Axe, den där "choklad-parfymen" vad den nu heter.. det är väl enda Axe jag tyckt luktat gott, dessutom är dom ju rätt billiga..

Annars

Robert_sS:

Jean Paul Gaultier

Fast den kostar tydligen runt 700..


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Fast den kostar tydligen runt 700..

Det kanske den gör. Jag köpte min på tax free föra året så har ingen aning om vad den kostar i affär.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Robert_sS:

Det kanske den gör. Jag köpte min på tax free föra året så har ingen aning om vad den kostar i affär.

En killkompis köpte den för nån vecka sen på kicks och då kostade den tydligen just under 700[shake]

Men gott luktade den och lukten höll i sig i flera dagar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

den där "choklad-parfymen" vad den nu heter..

Den är verkligen grovt fail [n]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jonnybravo91:

Den är verkligen grovt fail

Enda jag gillar iallafall! Är rätt kritisk då det gäller parfym, kan dock bero på att jag känner av dom om dom blir för starka..


   
SvaraCitera

Jeay_L:

En killkompis köpte den för nån vecka sen på kicks och då kostade den tydligen just under 700[shake]

Men gott luktade den och lukten höll i sig i flera dagar!

Okej det var ruskigt dyrt de.
Aa lukten brukar hålla i 2 dagar ungefär.


   
SvaraCitera