Aviseringar
Rensa alla

God killparfym?


nazgul:

Axe ska det va....

luktar ju så illa så man spyr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carroflin:

typ en ganska frisk och fräsh doft som passar en 20åring 🙂

jag skapade denna tråden för just detta syftet flickan bästa killparfymen! så lär dig söka särskilt när det har kommit upp miljontals sådana här trådar innan av andra tjejer! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

luktar ju så illa så man spyr

den där Axe där reklamen har en chokladgubbe är helt ok ia.f. inte för att jag använder den men den luktar iaf någorlunda gott [smile]


   
SvaraCitera

Älskar parfymer=)
Insåg igår att en dieseldoft för herrar luktar otroligt gott=) kommer ej ihåg namnet, men är tyg runt flasken. Det kan jag rekommendera starkt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Axe ska det va....

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

animal:

men är tyg runt flasken. Det kan jag rekommendera starkt!

låter som fuel for life iaf.. tänkte köpa dne men hittade The One av Dolce & Gabbana ist.. o den va fett nice 🙂


   
SvaraCitera

DPope:

åter som fuel for life iaf.. tänkte köpa dne men hittade The One av Dolce & Gabbana ist.. o den va fett nice 🙂

Sniffade lite på den med, riktigt fin måste jag säga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt mig lukta man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

animal:

Sniffade lite på den med, riktigt fin måste jag säga!

killversionen är iaf 1000000ggr bättre än tjejversionen [wink]


   
SvaraCitera

DPope:

Axe där reklamen har en chokladgubbe är helt ok ia.f

ok har ej luktat på den.

men är det sant som dem säger att dofter styr attraktion så skulle jag bli helt lesbiskt för resten av mitt liv om alla killar började använda axe. Har ett gäng bröder som köpte såna jämt för d e billiga, men uuussh!! Axe stinker..

till trådskaparen:

Den där lilla krokodilparfymen ,, vad hette den nu,, lacoste? ja! Den luktar gott! tror den kostar runt 400:- den luktar friskt och ungdomligt


   
SvaraCitera

DPope:

killversionen är iaf 1000000ggr bättre än tjejversionen

Ja möjligt, tjejvarsionen vet ja inget om faktiskt.. Mest varit inne på herrkollektionen nu faktiskt. Såhär inför jul;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

animal:

Såhär inför jul;)

hehe 😛 jag kmr inte behöva köpa ny parfym förrän till sommaren som tidigast tror jag 😉


   
SvaraCitera

Georgi Armani har en parfym som jag blir helt salig av att lukta på,har en prov flaska på nattduks bordet som jag ofta luktar på, blir nästan yr och hög av doften [crazy] den heter "Acqua Di Gio" helt underbar parfym


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angel_of_heaven:

"Acqua Di Gio"

en polare har den o verkar som om den är populär.. får nog ta o lukta på den när jag åker till honom över nyår 😉


   
SvaraCitera

DPope:

en polare har den o verkar som om den är populär.. får nog ta o lukta på den när jag åker till honom över nyår 😉

ja gör det[smile] som sagt, en underbar parfym[smile]


   
SvaraCitera